Dag allen,
Ik ben de laatste weken gaan merken dat mijn computer veel minder presteerd dan waar ik op hoop. Ik zou daarom willen vragen of iemand zo een idee heeft wat het kan zijn. Ik heb een benchmark gedaan met 3D mark, ik kwam uit op goede performance voor de graphics, maar waardeloze performance op het gebied van physics. Ik zou zelf danken dat, geziene de computer, de score op dit gebied wel beter zou moeten zijn.
De copmuter:
Ik heb gelezen dat dit verder te maken heeft met de CPU, maar deze zal toch prima moeten zijn voor het runnen van pubg zonder gigantische lag? Of voor 144 fps in siege? of League of Legends?
Ik merk trouwens ook dat het met dingen als het openen en sluiten van browser tabs of soms zelfs heen en weer gaan in windows verkenner moeilijk gaat. Heeft iemand een idee?
Alvast dank,
Mvg
Dany de Wind
Ik ben de laatste weken gaan merken dat mijn computer veel minder presteerd dan waar ik op hoop. Ik zou daarom willen vragen of iemand zo een idee heeft wat het kan zijn. Ik heb een benchmark gedaan met 3D mark, ik kwam uit op goede performance voor de graphics, maar waardeloze performance op het gebied van physics. Ik zou zelf danken dat, geziene de computer, de score op dit gebied wel beter zou moeten zijn.
De copmuter:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 6700K Boxed | € 307,50 | € 307,50 |
1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII HERO | € 207,63 | € 207,63 |
1 | EVGA GeForce GTX 1080 SC GAMING ACX 3.0 | € 609,- | € 609,- |
1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 95,65 | € 95,65 |
1 | Toshiba MD04ACA400, 4TB | € 111,90 | € 111,90 |
1 | BitFenix Colossus Black (red & blue LED) | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master V8 | € 61,- | € 61,- |
1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master V Series V700 | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial MX200 2,5" 250GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 960 EVO 1TB | € 285,- | € 285,- |
Ik heb gelezen dat dit verder te maken heeft met de CPU, maar deze zal toch prima moeten zijn voor het runnen van pubg zonder gigantische lag? Of voor 144 fps in siege? of League of Legends?
Ik merk trouwens ook dat het met dingen als het openen en sluiten van browser tabs of soms zelfs heen en weer gaan in windows verkenner moeilijk gaat. Heeft iemand een idee?
Alvast dank,

Mvg
Dany de Wind
Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke