SWAT 3 met UPDATE waar tekoop ??

Pagina: 1
Acties:

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:11
Ikzoek Swat 3 met die update er bij .
want ik heb de org gehad (zonder update ) maar die is weg :( )

Hier kan ik hem niet meer krijgen hoor.

Ik weet dat hij nu rond de 50 GLD moet zitten want daar stond hij toen ook bij Dixons .
Maar daar is hij nu ook weg :(
Dus wie kan mij er aan helpen want ik wil hem heel graag hebben .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

misschien dattie bij www.cd-express.nl staat...

/me vraagt zich af waarom je niet gewoon een update dl...

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Omdat hij het orgineel ook kwijt is.... ;)
Dit spel roeleerd op bijna alle fronten...Dit is mijn all-time favourite..

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

maar waarom moet ie dan de update er ook bij hebben terwijl die gewoon van www.sierra.com ofzo kan downloaden...

waarom praten radkill en ik eigenlijk altijd met elkaar in topics die over iets heel anders gaat? :)

• ravw
Ja daarom wil iik hem ook wer hebben ... update heb ik eigelijk al maar vind het beter als ik alles bij elkaar heb op 1 cd ...

Want ik heb dat spel ook weken zitten spelen hoor swat 3 ...

Maar zijn die nieuwe missie s nog een beetje goed of niet en hoeveel extra missie s krijg je er bij singleplay ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

OW IK VAT EM! je bedoelt die elite edition met die xtra maps! ik dacht een versie update ofzo :) jaja...

voilges mij kan je die wel halen bij cd-express... heb zelf nog niet gekeken maar ja :)

Of je moet ff de bart smit/intertoys binnenstappen en in de grabbelbakken gaan kijken...

Verwijderd

Ja hijs te koop bij cdexpress: je hoeft alleen maar ff te zoeken op "swat!

No thnx! :D

• ravw
Deze bedoel ik dus.

http://shop.sierra.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=1&Section_Id=&pcount=&Product_Id=1596

Dus als mensen zijn die weten waar hij tekoop is in de buurt van Vlaardingen .dan hoor ik het graag . al vast bedankt ..

Verwijderd

Je mag hem van me kopen :)

Verwijderd

GRRRR! IK ZEG TOCH DATTIE BIJ CD-EXPRESS TE KOOP IS!!! :)

grrrr, altijd eigenwijs dat zwartegat! ;)

je moet dan wel wat rembours betalen. Kan je em trouwens niet gewoon bij CD-F*R*E halen :) ?

• ravw
Op vrijdag 20 juli 2001 19:03 schreef MrFreeman het volgende:
GRRRR! IK ZEG TOCH DATTIE BIJ CD-EXPRESS TE KOOP IS!!! :)

grrrr, altijd eigenwijs dat zwartegat! ;)

je moet dan wel wat rembours betalen. Kan je em trouwens niet gewoon bij CD-F*R*E halen :) ?
Grin ik kan heb daar wel bestellen maar iemand anders moet betalen dus moet f wchten er op :) want ik heb hem te goed van mijn broertje ) want die heeft die andere kwijd gemaakt :(....
ik ben eerst ff aan het kijken of hij hier in de buurt is en dan bestel ik hem huist wel online

Verwijderd

dan moet je em in de shop kopen dan kost het je broertje meer poen en zallie het nooit meer doen >:) ;) :)
Pagina: 1