Beste forumleden,
Een aantal weken heb ik een nieuwe setup gekocht voor mijn pc alleen na echt alles geprobeerd te hebben en op aardig wat sites nagezocht te hebben wat het probleem zou kunnen zijn, blijf ik maar geen beeld krijgen. Ik begin nu een vermoeden te krijgen dat misschien de combinatie van RAM en moederbord niet de juiste is, maar waarschijnlijk zijn er hier wel mensen die daar meer zekerheid over kunnen geven. Waarschijnlijk zie ik iets doms over het hoofd.
Mijn setup:
- moederbord: ASUS PRIME B350-PLUS
- RAM: Ballistix 16 GB DDR4-2666 Kit werkgeheugen
- SSD (waar nog niks op staat): ADATA XPG Gammix S11, 480 GB SSD
- processor: AMD Ryzen 7 2700, 3,2 GHz (4,1 GHz Turbo Boost) socket AM4 processor
- voeding: be quiet! Pure Power 10 350W, 350 Watt voeding
Ik heb o.a. al geprobeerd:
- Andere HDMI kabel
- RAM verplaatst in alle sockets
- SSD eruit
Maar ik krijg gewoon geen bios te zien, wel gaan de LED's van het moederbord en de Fan branden als ik de power switch indruk.
Alvast bedankt voor jullie meedenken,
Een aantal weken heb ik een nieuwe setup gekocht voor mijn pc alleen na echt alles geprobeerd te hebben en op aardig wat sites nagezocht te hebben wat het probleem zou kunnen zijn, blijf ik maar geen beeld krijgen. Ik begin nu een vermoeden te krijgen dat misschien de combinatie van RAM en moederbord niet de juiste is, maar waarschijnlijk zijn er hier wel mensen die daar meer zekerheid over kunnen geven. Waarschijnlijk zie ik iets doms over het hoofd.
Mijn setup:
- moederbord: ASUS PRIME B350-PLUS
- RAM: Ballistix 16 GB DDR4-2666 Kit werkgeheugen
- SSD (waar nog niks op staat): ADATA XPG Gammix S11, 480 GB SSD
- processor: AMD Ryzen 7 2700, 3,2 GHz (4,1 GHz Turbo Boost) socket AM4 processor
- voeding: be quiet! Pure Power 10 350W, 350 Watt voeding
Ik heb o.a. al geprobeerd:
- Andere HDMI kabel
- RAM verplaatst in alle sockets
- SSD eruit
Maar ik krijg gewoon geen bios te zien, wel gaan de LED's van het moederbord en de Fan branden als ik de power switch indruk.
Alvast bedankt voor jullie meedenken,