Ik zou het doen!
AV forum ? Als in Audio / Video ?
Waarom in vredesnaam ?
Waarom in vredesnaam ?
Aannames zijn fataal.
Zo ja, zo nee
Maar dit hoort iig in SU
Maar dit hoort iig in SU
Nee dus. Vragen over moves en slotjes horen in [forum=15]. Dat zou jij toch moeten wetenOp vrijdag 20 juli 2001 13:27 schreef HBM het volgende:
Maar dit hoort iig in SU
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
AlzheimerOp vrijdag 20 juli 2001 13:32 schreef Traag het volgende:
[..]
Nee dus. Vragen over moves en slotjes horen in [forum=15]. Dat zou jij toch moeten weten
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Toch even mijn mening geven.
Gebeurt niet veel omdat de Modjes goed werk leveren. (ja, mag wel een keer gezegd worden)
IMO vind ik dat deze eerder in NT of zo thuis hoort. Discussie is best interresant of Chello of welke provider dan ook personen een aansluiting kan/mag weigeren.
Niet echt een HK item in zo'n geval. Kan voor meerdere mensen behulpzaam zijn die een soortgelijke situatie meemaken.
Gebeurt niet veel omdat de Modjes goed werk leveren. (ja, mag wel een keer gezegd worden)
IMO vind ik dat deze eerder in NT of zo thuis hoort. Discussie is best interresant of Chello of welke provider dan ook personen een aansluiting kan/mag weigeren.
Niet echt een HK item in zo'n geval. Kan voor meerdere mensen behulpzaam zijn die een soortgelijke situatie meemaken.
? weet jij wat.
De discussie zelf mogelijk wel, maar de manier van topicstarten niet!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Je haalt me de woorden uit de mond...Op vrijdag 20 juli 2001 13:39 schreef Traag het volgende:
Verwijderd
Ik heb gevraagd om hem te verplaatsen of te sluiten, aangezien het een dom topic was...Op vrijdag 20 juli 2001 13:38 schreef PokkeNoise het volgende:
Toen ie eenmaal in de HK stond werd het toch nog wat leuks.
Ach, het kan daar toch geen kwaad
[edit]anders zou het alsnog een IT topic zijn (daar kwam hij ook vandaan trouwens)
Dit is eigenlijk iets heel gedenkwaardigs... Soms zie ik topics die nog enigszins ergens over gaan, en dan komt-ie in de HK en dan staat er ineens"Op vrijdag 20 juli 2001 13:40 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd om hem te verplaatsen of te sluiten, aangezien het een dom topic was...
Ach, het kan daar toch geen kwaad
[edit]anders zou het alsnog een IT topic zijn (daar kwam hij ook vandaan trouwens)
tussen, oid.Neuken?
Mensen, dit is bijzonder!
Helemaal mee eens, vond het niet nodig dat erbij te melden.Op vrijdag 20 juli 2001 13:39 schreef Traag het volgende:
Sorry, er zijn ook zoveel fora, maar daar hoort ie op dit moment misschien wel thuis.Op vrijdag 20 juli 2001 13:40 schreef johnny appleseed het volgende:
....
anders zou het alsnog een IT topic zijn (daar kwam hij ook vandaan trouwens)
En.... wonderen zijn de wereld nog niet uit.
? weet jij wat.
uuh ik bedoel internet en telefonie
Ik zou het doen!
Pagina: 1