Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Advies voor snelle USB WiFi Adapter voor 4G tethering

Pagina: 1
Acties:

• zap8
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 11-06 01:05

zap8

do ya wanna bump

Topicstarter
Advies voor snelle USB WiFi Adapter voor tethering met 4G. Als ik Google wordt ik ook niet echt veel wijzer. Heb ook al bij de pricewatch commentaren USB WiFi adapters zitten kijken, maar daar krijg ik ook niet een helder beeld. Dus als iemand een tips eventueel naar linkjes die voor mij onvindbaar zijn hoor ik het graag.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

• FoxLenny
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 07:46
Ik snap het probleem niet echt? Je wil met je pc verbinding maken met een 4G hotspot? Dan is het toch gewoon een simpele usb wifi dongle uitzoeken en klaar? De bottleneck is toch waarschijnlijk de 4G verbinding, dus daar hoef je geen rekening mee te houden. Misschien even de specs opzoeken van je apparaat waarmee je de hotspot maakt of dat ook op 5 GHz gebeurt, dan zou je een iets ander lijstje krijgen.
En momenteel heb je dus geen wifi adapter in je pc?

[Voor 3% gewijzigd door FoxLenny op 16-10-2018 19:56]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True