Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

USB2.0 moederboard breakout - waar te koop ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• shades
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17-11-2020
Jongens,

Ik zoek me helemaal suf. Op mijn moederboard zitten 2 USB headers die te samen 4 extra usb 2.0 porten beschikbaar zouden maken. Bij het moederbord zaten deze kabel(s) niet. Nu zoek ik via pricewatch naar usb kabels maar je raadt het al.. Zit er niet bij.

Via "kabels" kan je wel mooi selecteren 9pin usb2 intern maar das maar 1 hit en levert een verlengkabel op.

Dit is wat ik zoek maar ik zou echt niet weten waar ik dat moet halen (https://www.ebay.com/itm/...ost-Adapter-/151877322468) Is volgens mij niet heel bijzonder en aangezien de meeste moederboarden wel voorzien zijn van deze standaard extra USB headers moet het toch niet zo moeilijk zijn?

Iemand een adresje?

https://boxer.gs

Beste antwoord (via shades op 16-10-2018 18:36)

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19:50
Je zoekt dus een USB-bracket met vier poorten die je hier kunt bestellen ipv via ebay, zoals deze.

Alle reacties

• Crahsystor
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12:33
Zoek even naar plaatjes van wat je wilt op google ofzo. Als je dan een fabrikant vind, even doorklikken en kijken hoe ze het ding noemen. Met die termen nog eens in de PW zoeken.

Addicted to silent computing

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 19:57
Is een PCI of PCI-e kaart een idee? categorie: Controllers

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19:50
Je zoekt dus een USB-bracket met vier poorten die je hier kunt bestellen ipv via ebay, zoals deze.

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Dan kan je beter meteen voor USB3.1 gaan, lijkt me. :)

@shades Weet je zeker dat dit geen USB3 poorten zijn, just checking.

[Voor 7% gewijzigd door foxgamer2019 op 16-10-2018 18:27]

• shades
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17-11-2020
hcQd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:22:
Helemaal goed.. Heb me rot gezocht. Dank

https://boxer.gs

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True