Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Minoin
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 04-11-2020
Hoi mede-Tweakers,

Nu heb ik een probleem met mijn Panasonic tv (Panasonic AX630), die ik vorig jaar tweedehands heb aangeschaft. Fantastisch apparaat voor het geld, al is het nu wellicht een oldie.
Hij werkte als een zonnetje, maar vorige week kreeg ik een firmware update aangeboden via het Smart-component van de tv. Mooie support van Panasonic dacht ik zo!
Maar na alle stappen keurig te hebben gevolgd, wilde de tv niet meer aan. Wanneer ik hem aanzet, flikkert het scherm en blijft er een rood lampje knipperen.
Nu zou ik geen echte Tweaker zijn als ik niet uitgebreid op internet zocht naar reset mogelijkheden, maar ook die mochten niet baten.

Nu heb ik contact met Panasonic opgenomen om toch verhaal te halen over deze update. Maar Panasonic beroept zich op twee jaar garantie van het product en de aankoopbon. Nu begrijp ik niet waarom deze garantie uberhaupt opgebracht wordt, als de fabrikant een update pusht via het Smart-gedeelte van de tv (dus geen gerommel met incompatibility) en effectief mijn tv sloopt. Wat vinden jullie hiervan?

Ik heb al eens eerder nieuwe capacitors op het powerboard van mijn Samsung gesoldeerd, maar ik wil deze route eigenlijk niet opgaan.

Alvast bedankt voor het meedenken!

• a.boogerd
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 13:45

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True