Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

L3 knop defect in specifieke game?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Anoniem: 641336

Topicstarter
Hallo,

Heb sinds gister de nieuwste Call of Duty binnen om toch maar weer eens uit te proberen, normaliter kun je sprinten met de L3 knop maar deze werkt gewoon niet... ik even een andere game geprobeerd en daar heb ik geen enkel probleem.
Als ik de knop indruk om te gaan sprinten, sprint deze voor 1-2 seconden en valt deze weg. Af en toe iets langer..

Heeft iemand hier tips voor? Heb een dualshock 4 controller red.

Ps. weet niet of dit het juiste topic hiervoor is..

Alle reacties

Anoniem: 337891

Beste JonLeen,

Je zat bijna goed :) Je topic hoort beter thuis in vragen en problemen, waar hij nu ook staat.

____

Ik ben niet zo bekend met ps4 maar zit er ergens een optie om sprint op toggle/vastzetten te zetten? Dat soort settings willen wel eens problemen opleveren.

In Cod wisselde ik altijd enkele controls zodat mêlee op O/B zat. Misschien dat dat ook met sprint kan. De tumbstick indruk registratie is nooit helemaal je van het.

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 16-10-2018 11:33]

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23:09

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Gebeurt hetzelfde met een andere controller?

Zo ja, dan ligt het aan de game
Zo nee, dan ligt het aan je controller

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

Anoniem: 641336

Topicstarter
Ik ga vanavond een andere controller testen.. (:
Flimovic schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:33:
Gebeurt hetzelfde met een andere controller?

Zo ja, dan ligt het aan de game
Zo nee, dan ligt het aan je controller

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True