Toon posts:

VIPER II Z200 (savage2000)

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey

ik heb gisteren een VIper II gekocht, en dacht lekker te gaan spelen in UT met S3 Metal!

maar helaas...ik heb de laaste drivers, en de speciale Metal drivers voor UT... Toch wilt ie niet opstarten met S3 Metal...Hij start wel op maar springt dan over naar software rendering. Ook zij iemand tegen me dat als je S3 Metal aanklikt, dat er dan onder komt te staan dat dat alleen voor de Savage2000 chipsets is!, bij mij staat dat ie voor de Savage4 is! Dat zou oook niet koppen...IN opengl draait ie wel.. maar toch niet zoals het hoort! (lage FPS) de rest van mijn systeem is:
Celeron 500@566, 128Mb, VIA VA6 mobo,

Verwijderd

Heb je de viperII metal drivers al gedownload????

zo ja dan is het raar, zo nee dan kun je dat hier doen

http://www.s3.com/customer_caretechnical_supportupdatescclsGraphicsViper_II.htm

Verwijderd

Je mot wel die 2004 metal drivers downen

ftp.diamondmm.com/pub/display/viper/viper_II/

hoi suc6

Verwijderd

Topicstarter
ja had ik ook gedaan! versie 2004! en de nieuwste drivers! en ook Unreal TOurnament versie 420 !

en nog doet ie het niet... ik niet begrijp!
(alleen in openGl en software rendening) opengl zuigt) ik kocht hem voor S3 Metal!

Verwijderd

Topicstarter
ja had ik ook gedaan! versie 2004! en de nieuwste drivers! en ook Unreal TOurnament versie 420 !

en nog doet ie het niet... ik niet begrijp!
(alleen in openGl en software rendening) opengl zuigt) ik kocht hem voor S3 Metal!

Verwijderd

heb je UT al gepatched ? patch UT en installeer de Metal opnieuw (die volgorde !)

Verwijderd

Topicstarter
jep ook al gedaan...

hhmm mijn eigen theorie! :)
-Die Metal drivers zijn voor VERSIE 405b! en ik heb alle patch over UT gehaald (dus ook de laaste 420!) en daarna WEER die Metal drivers...MAAR:! die zijn voor versie 405B! dus heb je die S3 metal drivers dan wel nodig in VERSIE 420??? (heb ik nog niet geprobeert!)
Conclusie: wat ik ga proberen als ik thuis ben:

NOG een KEER Versie 420 installeren en dan GEEN S3 Metal (DIE VOOR VERSIE 405b GESCHREVEN IS!) installeren...jullie horen het van mij als ik thuis ben...(voor de geintereseerde... ;-) )

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 07:14

klaaz

it's me!

Ik wacht...

(Geïnteresseerde) ;)

Verwijderd

Topicstarter
Daimm i am good! :)

jep ik had gelijk, met UT versie 420 heb je geen speciale S3 Metal drivers nodig...Dus eindelijk deed ie het! maaar:! (overigens draait ie veeeeel sneller in S3 metal dan in Opengl! echt veel meer FPS! >:) ) het speelt niet fijn met allemaal rare kleuren in het beeld! de hele tijd zie je rode,blauwe, gele, vlekken! en niet zo'n klein beetje ook!

dus wat ik nou wil weten is: Wat is de preciese instelling in je Incontrols om van die kleuren af te komen (ALS HET EEN INSTELLING IS!) (zijn er misschien meer die dit probleem hebben)?

bij een vriend van mij deed ie het wel gewoon in S3 metal...zonder die maffe kleuren...

hhhmm misschien toch hopen op een nieuwe driver update!...

Verwijderd

er is een gelekte beta Metal voor alle savages, misschien doet ie het beter. Is bij Fachman (klik op mijn huisje en dan Links af ;) )
Pagina: 1