Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hardware voor narrowcasting MS office 365 streams

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

Vraag

• SkyFlyer
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13-06 23:39
Beste medewerkers,

Voor het bedrijf waar ik voor werk zijn we op zoek naar een (simpele/goedkope) oplossing om eenvoudig office 365 streams te narrowcasten. We hebben zo'n 200 locaties waar nu iedere keer een DVD naar opgestuurd wordt om een video op te tonen.

Aangezien we net Office 365 hebben uitgerold, met daarin Office365 streams, lijkt het mij eenvoudig om daarom een kanaal in te richten met de laatste video en op de locaties simpele hardware players ipv dvd players te hebben, die simpelweg het kanaal van office 365 streams afspelen.

Helaas kan ik na veel rondkijken niet iets dergelijks vinden. Of ik kom uit op zware Enterprise oplossingen die veel meer zaken kunnen dan wij nodig hebben, of ik kom uit op hobby projecten, waarvan ik het niet aandurf die bij 200 locaties neer te zetten... (Receptionist moet simpelweg de TV/player in de ochtend aanzetten en het moet dan werken).

Iemand tips?

Alle reacties

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:52

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Jazeker, gebruik de Quickstart, want nu drop je enkel een vraag zonder dat we daadwerkelijk kunnen zien weke oplossingen je zelf hebt geprobeerd.. Deze gaat daarom op slot :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True