Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:28
Mijn vraag
Ik zoek me rot naar een powerbank met een aantal eisen. Hieronder gerangschikt naar belang.
  1. Usb-C input
  2. 20-40 euro
  3. 10000mah
  4. Quick-charge
  5. Stevig
Heel erg veul powerbanks hebben micro-usb. Dat wil ik nou net niet. Hij is voor mijn vriendin en als er iets wat ze altijd (maar dan ook altijd) kwijt raakt dan zijn het kabels. Nu zijn alle telefoons hier al over naar usb-c dus ik wil het graag bij usb-c houden. Daar heb ik er genoeg van en daarvan weet ze ook vaak haar lader met kabel wel in de buurt te houden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

In de pricewatch kan ik op mijn belangrijkste eis niet filteren. Handmatig door de lijst met powerbanks heen akkeren heb ik al gedaan en ik heb bijzonder weinig (vrijwel niks binnen mijn prijsklasse) kunnen vinden.

Anker powercore 13.0000mah bij amazon (word niet geleverd in NL)
Poweroak S10 10.400mah bij bol. Lijkt me een prima ding maar ik kan er wel geteld 1 review van vinden bij amazon (die is dan wel weer positief).
Xiaomi powerbank pro 10.000mah bij bol. Zelfde als de poweroak qua specs maar een stuk duurder maar ook wel veel meer (positieve) reviews.
Baseus 10.000mah bij ali. Bij voorkeur niet uit China vanwege levertijd maar dit zou ook nog een optie zijn. * Craven is cadeau verjaardag vergeten. Dus enige haast is wel geboden.

Zie ik nog goede powerbanks over het hoofd?

En de oplossing uit mijn laatste post:
Craven schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:19:
<knip>
Edit: 3@*)&4&@#@!@# |:( 8)7
Schijnbaar is staat/provincie/regio optioneel en struikelt hij daarover. Dat had ik van een bedrijf ter formaat van amazon toch niet verwacht... Ik kan me ook herinneren dat ik dit gister al geprobeerd had. Bedankt voor de hulp iedereen :9

[ Voor 23% gewijzigd door Craven op 17-10-2018 21:28 ]

Beste antwoord (via Craven op 17-10-2018 21:27)

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-07 22:15
Die foutmelding is niet te lezen zo. Even een screenshot maken of kopieren.

Wat gebeurt er als je het adres van de buren invult? Kan je hem niet even ergens anders laten bezorgen?

[ Voor 84% gewijzigd door WEBGAMING op 17-10-2018 19:06 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:53

g0tanks

Moderator CSA
Die powerbank van Amazon kan ik gewoon in Nederland laten bezorgen hoor.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Craven schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:46:
Mijn vraag
Ik zoek me rot naar een powerbank met een aantal eisen. Hieronder gerangschikt naar belang.
  1. Usb-C input
  2. 20-40 euro
  3. 10000mah
  4. Quick-charge
  5. Stevig
Heel erg veul powerbanks hebben micro-usb. Dat wil ik nou net niet. Hij is voor mijn vriendin en als er iets wat ze altijd (maar dan ook altijd) kwijt raakt dan zijn het kabels. Nu zijn alle telefoons hier al over naar usb-c dus ik wil het graag bij usb-c houden. Daar heb ik er genoeg van en daarvan weet ze ook vaak haar lader met kabel wel in de buurt te houden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

In de pricewatch kan ik op mijn belangrijkste eis niet filteren. Handmatig door de lijst met powerbanks heen akkeren heb ik al gedaan en ik heb bijzonder weinig (vrijwel niks binnen mijn prijsklasse) kunnen vinden.

Anker powercore 13.0000mah bij amazon (word niet geleverd in NL)
Poweroak S10 10.400mah bij bol. Lijkt me een prima ding maar ik kan er wel geteld 1 review van vinden bij amazon (die is dan wel weer positief).
Xiaomi powerbank pro 10.000mah bij bol. Zelfde als de poweroak qua specs maar een stuk duurder maar ook wel veel meer (positieve) reviews.

Zie ik nog goede powerbanks over het hoofd?
Dacht probeer het toch maar die anker kan ik gewoon op Amazon bestellen en verzenden naar m'n adres in NL?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Que???

Ik bestel praktisch nooit wat bij amazon maar ik dacht toch niet compleet achterlijk te zijn...

Zie rechtsonder en rechtsboven.
<knip> iettsje teveel info.

[ Voor 18% gewijzigd door Craven op 17-10-2018 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die Xiaomi kan je beter direct in China halen bij bekende shops als Banggood of Gearbest. Duurt iets langer en let even op de 22 euro grens voor mogelijk bijkomende kosten of verzendwijze die dat dekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Craven
@Hackus je hebt gelijk. Die had ik ook gevonden maar was ik alweer vergeten. Liever niet uit China want ik heb enige haast. Al is de prijs wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Craven dit betreft aankoopadvies, dus schopje van WAO naar ATT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent90
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-07 06:30
De anker is ook bij belsimpel te bestellen, al is hij daar net zo duur als de Xiaomi.

https://www.belsimpel.nl/...Ah?utm_source=2001&cntd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
@Vincent90 Voor zover ik kan zien is dat de variant met micro-usb. Maar ik kan er nog wel een poging aan wagen bij hun klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
voor 37 euro heb je een Xiaomi met 10000mah plus USB-C, bij Bol.com:

https://www.bol.com/nl/p/...K-r3hJ-w_0.7.ProductTitle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
@Bart_GR
Je bedoeld die ene die ik al in de TS heb staan? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43
Craven schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:51:
Que???

Ik bestel praktisch nooit wat bij amazon maar ik dacht toch niet compleet achterlijk te zijn...

Zie rechtsonder en rechtsboven.
[Afbeelding]
Dat is vreemd, ik kan hem wel gewoon laten bezorgen

Amazon

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Hier ook inderdaad. Lijkt me sterk dat er sprake is van zo'n regionaal onderscheid. Staat je account wel goed qua adresgegevens enzo?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Ik kan hem inderdaad ook gewoon kosteloos laten leveren door Amazon.

Wat staat er bij meer informatie?

[ Voor 79% gewijzigd door WEBGAMING op 17-10-2018 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Ik zal morgen is bij een collega kijken met een amazon account. Dit is wel vaag. Hoe ik mijn adres gegevens ook instel ik krijg hem iedere keer terug als niet leverbaar. Ik wil hem gewoon laten leveren in Hilversum. Niks bijzonders zou ik zeggen.

@WEBGAMING bij meer info kom ik een standaard pagina terecht: https://www.amazon.de/gp/...8&nodeId=505014&pop-up=1#

Maar daar word ik ook niet direct veel wijzer uit. Aangezien het voor de rest wel werkt zal het iets specifieks met mijn account zijn...

Edit: overigens is dit ook niet de 1e keer dat ik wat bij amazon bestel sinds ik op dit adres woon. Dus het is iets wat veranderd is in de tussentijd bij amazon of de combinatie van dit product met mijn adres.

[ Voor 25% gewijzigd door Craven op 17-10-2018 20:13 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Die foutmelding is niet te lezen zo. Even een screenshot maken of kopieren.

Wat gebeurt er als je het adres van de buren invult? Kan je hem niet even ergens anders laten bezorgen?

[ Voor 84% gewijzigd door WEBGAMING op 17-10-2018 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
@WEBGAMING oeps, verkeerde link ingeplakt. Deze moest het zijn.
https://www.amazon.de/gp/...8&nodeId=505014&pop-up=1#

Net DPD afhaalpunt geprobeerd, bied ook geen soelass.Adres van mijn adres andere kant van hilversum is hetzelfde verhaal. Het is wel een specifiek regio gebonden iets. Adres in doetinchem is weer geen probleem. Maar dat ligt dan ook praktisch in duitsland. Iemand hier dat verder dan Hilversum van duitsland verwijderd woont?

Edit: 3@*)&4&@#@!@# |:( 8)7
Schijnbaar is staat/provincie/regio optioneel en struikelt hij daarover. Dat had ik van een bedrijf ter formaat van amazon toch niet verwacht... Ik kan me ook herinneren dat ik dit gister al geprobeerd had. Bedankt voor de hulp iedereen :9

[ Voor 21% gewijzigd door Craven op 17-10-2018 20:22 ]

Pagina: 1