Mijn vraag
Ik zoek me rot naar een powerbank met een aantal eisen. Hieronder gerangschikt naar belang.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
In de pricewatch kan ik op mijn belangrijkste eis niet filteren. Handmatig door de lijst met powerbanks heen akkeren heb ik al gedaan en ik heb bijzonder weinig (vrijwel niks binnen mijn prijsklasse) kunnen vinden.
Anker powercore 13.0000mah bij amazon (word niet geleverd in NL)
Poweroak S10 10.400mah bij bol. Lijkt me een prima ding maar ik kan er wel geteld 1 review van vinden bij amazon (die is dan wel weer positief).
Xiaomi powerbank pro 10.000mah bij bol. Zelfde als de poweroak qua specs maar een stuk duurder maar ook wel veel meer (positieve) reviews.
Baseus 10.000mah bij ali. Bij voorkeur niet uit China vanwege levertijd maar dit zou ook nog een optie zijn. * Craven is cadeau verjaardag vergeten. Dus enige haast is wel geboden.
Zie ik nog goede powerbanks over het hoofd?
En de oplossing uit mijn laatste post:
Ik zoek me rot naar een powerbank met een aantal eisen. Hieronder gerangschikt naar belang.
- Usb-C input
- 20-40 euro
- 10000mah
- Quick-charge
- Stevig
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
In de pricewatch kan ik op mijn belangrijkste eis niet filteren. Handmatig door de lijst met powerbanks heen akkeren heb ik al gedaan en ik heb bijzonder weinig (vrijwel niks binnen mijn prijsklasse) kunnen vinden.
Anker powercore 13.0000mah bij amazon (word niet geleverd in NL)
Poweroak S10 10.400mah bij bol. Lijkt me een prima ding maar ik kan er wel geteld 1 review van vinden bij amazon (die is dan wel weer positief).
Xiaomi powerbank pro 10.000mah bij bol. Zelfde als de poweroak qua specs maar een stuk duurder maar ook wel veel meer (positieve) reviews.
Baseus 10.000mah bij ali. Bij voorkeur niet uit China vanwege levertijd maar dit zou ook nog een optie zijn. * Craven is cadeau verjaardag vergeten. Dus enige haast is wel geboden.
Zie ik nog goede powerbanks over het hoofd?
En de oplossing uit mijn laatste post:
Craven schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:19:
<knip>
Edit: 3@*)&4&@#@!@#![]()
![]()
Schijnbaar is staat/provincie/regio optioneel en struikelt hij daarover. Dat had ik van een bedrijf ter formaat van amazon toch niet verwacht... Ik kan me ook herinneren dat ik dit gister al geprobeerd had. Bedankt voor de hulp iedereen
[ Voor 23% gewijzigd door Craven op 17-10-2018 21:28 ]