Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Pomp vloerverwarming vervangen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JeyJey
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-06 23:52
Mijn ouders hebben een vrij oude Wilo vloerverwarming pomp, de RS25/7-3 P. Nu ben ik voor ze aan het kijken naar een vervangende pomp die energiezuiniger is.

Wat zou een goed alternatief zijn voor ze? En is de pomp gemakkelijk zelf te installeren? Ik vind het niet eenvoudig te achterhalen welke type pomp gekozen kan worden qua specs cq waar op te letten.

Warmtepompshop kwam met de DAB evosta 2 40- 70 /130. Deze zou ook een inbouwmaat van 130 mm hebben met schroefssnsluiting 1,5”, doorlaat 1”.

[Voor 0% gewijzigd door JeyJey op 15-10-2018 20:59. Reden: Modelnr gecorrigeerd]

Alle reacties

• mhaket
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 22-06 16:37
Gewoon naar de site van wilo gaan (https://wilo.com/nl/nl/Wi...arming/#anchor_webforms). Pompnummer invullen (die je nu opgeeft is zo niet bekend dus nog even nakijken) en de alternatieven komen naar boven. Zo heb ik zelf ooit bij een offerte de pomp laten aanpassen voor een energiezuiniger exemplaar.

• JeyJey
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-06 23:52
Met “rs 25/7 130” kom ik wel op een alternatief op de website van Wilo. De yonos pico 25/1-8-130.

Waar de “3-p” in het oude model nummer dan voor staat is me onduidelijk.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True