Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De voornaamste reden is poker (10 tafels +) met daarnaast een programma dat ernaast runned die alle stats bijhoud. Tevens heb ik vaak 10+ tabbladen open + youtube. Mijn huidige pc is 8 jaar oud en dringend toe aan vervanging. Op dit moment game ik zelden, maar ik sluit niet uit dat ik dat in de toekomst weer af en toe wil gaan doen. Niet hardcore, maar meer voor de fun. Ook moet ik 2 beeldschermen kunnen aansluiten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan €1200,- goedkoper mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
30 inch Dell monitor + 24 inch monitor. Externe HD + Interne 1TB HD, Muis, Toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
minimaal 16 GB geheugen. Een moederbord dat 2 beeldschermen ondersteund. Een videokaart om eventueel mee te kunnen gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd AMD gehad, maar heb geen voorkeur. Asus is me wel altijd goed bevallen. Nooit problemen mee gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet snel zijn en soepel.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Of ik in de goede richting zit met onderdelen en of alles bij elkaar past. Ik ben daar helaas niet pro genoeg voor. En of er goedkopere alternatieven aanwezig zijn, waar ik geen weet van heb.
Alvast bedankt!
De voornaamste reden is poker (10 tafels +) met daarnaast een programma dat ernaast runned die alle stats bijhoud. Tevens heb ik vaak 10+ tabbladen open + youtube. Mijn huidige pc is 8 jaar oud en dringend toe aan vervanging. Op dit moment game ik zelden, maar ik sluit niet uit dat ik dat in de toekomst weer af en toe wil gaan doen. Niet hardcore, maar meer voor de fun. Ook moet ik 2 beeldschermen kunnen aansluiten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan €1200,- goedkoper mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
30 inch Dell monitor + 24 inch monitor. Externe HD + Interne 1TB HD, Muis, Toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
minimaal 16 GB geheugen. Een moederbord dat 2 beeldschermen ondersteund. Een videokaart om eventueel mee te kunnen gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd AMD gehad, maar heb geen voorkeur. Asus is me wel altijd goed bevallen. Nooit problemen mee gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet snel zijn en soepel.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Of ik in de goede richting zit met onderdelen en of alles bij elkaar past. Ik ben daar helaas niet pro genoeg voor. En of er goedkopere alternatieven aanwezig zijn, waar ik geen weet van heb.
Alvast bedankt!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 216,- | € 216,- |
1 | MSI B450-A PRO | € 87,12 | € 87,12 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 315,- | € 315,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 143,46 | € 143,46 |
1 | Corsair RM650x (2018) | € 95,90 | € 95,90 |
1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 88,- | € 88,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 945,48 |