Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Poker-Pc (casual gaming on the side) +-1200€

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• abZurdo
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 06-12-2020
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De voornaamste reden is poker (10 tafels +) met daarnaast een programma dat ernaast runned die alle stats bijhoud. Tevens heb ik vaak 10+ tabbladen open + youtube. Mijn huidige pc is 8 jaar oud en dringend toe aan vervanging. Op dit moment game ik zelden, maar ik sluit niet uit dat ik dat in de toekomst weer af en toe wil gaan doen. Niet hardcore, maar meer voor de fun. Ook moet ik 2 beeldschermen kunnen aansluiten.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan €1200,- goedkoper mag altijd

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
30 inch Dell monitor + 24 inch monitor. Externe HD + Interne 1TB HD, Muis, Toetsenbord.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
minimaal 16 GB geheugen. Een moederbord dat 2 beeldschermen ondersteund. Een videokaart om eventueel mee te kunnen gamen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd AMD gehad, maar heb geen voorkeur. Asus is me wel altijd goed bevallen. Nooit problemen mee gehad.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet snel zijn en soepel.

Ga je overklokken?
Nope

Wat verwacht je van ons?
Of ik in de goede richting zit met onderdelen en of alles bij elkaar past. Ik ben daar helaas niet pro genoeg voor. En of er goedkopere alternatieven aanwezig zijn, waar ik geen weet van heb.

Alvast bedankt!

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed€ 216,-€ 216,-
1MSI B450-A PRO€ 87,12€ 87,12
1MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G€ 315,-€ 315,-
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 143,46€ 143,46
1Corsair RM650x (2018)€ 95,90€ 95,90
1Samsung 860 EVO 500GB€ 88,-€ 88,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 945,48

Alle reacties

• SpeedQber
  • Registratie: april 2017
  • Nu online
Intel CPUs zijn erg in prijs gestegen de afgelopen maand, neem liever een R5 2600(X) met B450 bordje. Een 2700(X) zou ook nog kunnen.
Neem sws geen Z moederbord met een non-K CPU, die zijn voor als je wil overklokken.
Welke games, resolutie en fps? Een 1060 6GB is meestal prima voor 1080p 60 fps gaming.
Wat voor behuizing heb je nu?

Bekijk ook andere topics:
https://gathering.tweaker...rumId[]=121&keyword=poker

[Voor 17% gewijzigd door SpeedQber op 15-10-2018 15:31]

• abZurdo
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 06-12-2020
Games zullen vooral RPG's of Shooters zijn. Hoeft niet op max settings.

Mijn huidige behuizing is een CoolerMaster CM690 ATX

EDIT: thanks. had ik niet aan gedacht. zal de andere topics even langslopen

Edit2: Heb wat van de topics doorgelezen en naar de reactie geluisterd. Heb topicstart aangepast. Zou mijn oude Behuizing voldoende zijn? Want dan kan ik daar ook geld op besparen.

[Voor 53% gewijzigd door abZurdo op 15-10-2018 16:54]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True