Ik draai W10 prof. Ik kan sinds deze nieuwe pc (recent nieuw gekocht) geen usb devices meer afstoten via het icoontje. Er verschijnt altijd een melding dat het ontkoppelen nu niet mogelijk is.
"This device is currently in use. Close any programs or windows that might be using the device and then try again".
Nu ken ik dit en normaal gesproken is het makkelijk op te lossen door:
- Alle open programma's (een voor een) te sluiten
of
- Windows Explorer sluiten en weer opnieuw starten (run new task).
Echter, dit werkt nu niet. Maar vreemd genoeg is er geen programma dat redelijkerwijs toegang heeft tot de usb (hdd).
Ik heb Bitdefender draaien, maar die krijg ik niet zomaar uit (ook niet vanuit de task bar).
Iemand suggesties? Ik word een beetje moe van het opnieuw moeten opstarten van de pc bij het ontkoppelen van een usb apparaat....?
"This device is currently in use. Close any programs or windows that might be using the device and then try again".
Nu ken ik dit en normaal gesproken is het makkelijk op te lossen door:
- Alle open programma's (een voor een) te sluiten
of
- Windows Explorer sluiten en weer opnieuw starten (run new task).
Echter, dit werkt nu niet. Maar vreemd genoeg is er geen programma dat redelijkerwijs toegang heeft tot de usb (hdd).
Ik heb Bitdefender draaien, maar die krijg ik niet zomaar uit (ook niet vanuit de task bar).
Iemand suggesties? Ik word een beetje moe van het opnieuw moeten opstarten van de pc bij het ontkoppelen van een usb apparaat....?