Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Opzoek naar een werkende cheap videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

Onderwerpen

Vraag

• GhixPL
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 02-06 21:28
Hallo,ben opzoek naar een videokaart die nietzo duur is omdat ik een pc nu aan bouwen ben van een pc voor mijn vriend Hij wilt zo goedkoopst mogelijk 8)7 en moet wel rond 1 gb zijn anders kun je daar geen een game mee opstarten ik ben opzoek naar een videokaart rond 15/17,50 euro met verzenden _/-\o_
( onboard ondersteunt Cpu niet ) .

Gr GhixPL :9

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

2 tientjes? Wat wordt ermee gedaan?

In https://tweakers.net/aanbod/ vind je van alles; €20 nieuw ga je niet vinden.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Lees even de reden waarom je topic is gesloten.

Opzoek naar een werkende heap videokaart

39

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Nu online
Een videokaart voor 17,50 incl verzenden. Dat komt erop neer dat de videokaart iets meer dan een tientje mag kosten. Daar koop je niets fatsoenlijks voor. Daarbij is het niet onbelangrijk welk merk en type voeding er gebruikt wordt ivm de aansluitingen.
Het moederbord is ook van belang want als het zo goedkoop mogelijk is met allemaal oud spul zou het zelfs een AGP of PCI kaart kunnen zijn. Dus kom maar op met het lijstje onderdelen die je gaat gebruiken ivm compatibiliteit.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True