Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Meerder foto 's uploaden die gekoppeld zitten aan 1 ID

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Vraag

• dirk_cleasen
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 30-10-2018
Hallo,

Graag wil ik meerde foto's kunnen uploaden via een button.......nu weet ik hoe dit werkt met 1 foto. Maar nu wordt het voor mij iets lastiger nu ik graag via een button meerdere foto's wil uploaden.....ik heb van mijn button een multiple gemaakt. Maar in mijn database zit een tabel met een ID, omschrijving, probleem. Hierna wordt hiervan in FPDF een file gemaakt en deze wordt weer door PHPMailer doorgestuurd naar mijn e-mail......

Nu is mijn vraag is het mogelijk om in PHP meerdere foto's te uploaden en te koppelen aan 1 ID ....op Google staan veel voorbeelden maar hier worden de foto's steeds apart per ID opgeslagen.

Alvast bedankt!

Ik ben 2e jaar student MBO-ICT, en zal dus nog het nodige moeten leren....;)

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

dirk_cleasen schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:16:
Nu is mijn vraag is het mogelijk om in PHP meerdere foto's te uploaden en te koppelen aan 1 ID
Ja :)

Wil je een interessantere discussie, probeer dan eens een nieuw topic op te stellen aan de hand van onze quickstart ;) En misschien even schuin door "how to ask questions the smart way" lezen ;)

[Voor 19% gewijzigd door RobIII op 15-10-2018 12:28]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True