Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Far Cry 5 en GTA V op hoge settings spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 á 700 zoals ik nu uit kom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, toetsenbord / muis / beeldscherm heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wensenlijstje onderin.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD is in de huidige markt goedkoper en beter verkrijgbaar heb ik ontdekt, dus daar ben ik vanuit gegaan bij deze build.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behalve de genoemde games spelen geen speciale eisen. Mijn huidige PC blaast alsof er een airbus 380 aan het opstijgen is, dus wellicht wat stiller lijkt me een pré.
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee, dus laten we van de standaard instellingen uit gaan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zit niet vastgelijmd aan een budget, maar ik wil het wel een beetje binnen de perken houden. Ik kies voor een AMD Ryzen 5 1600 omdat die volgens wat benchmarks beter uit komt dan de 2e generatie van dezelfde prijs. Ik weet niet goed waar ik op moet letten voor een moederbord, dus daar graag even naar kijken. Ook ben ik benieuwd of deze videokaart de beste keuze is (of dat bijvoorbeeld een paar tientjes extra een veel betere optie geeft?). Is dit allemaal compatibel (ik heb me redelijk ingelezen, maar zeker ben ik niet).
Far Cry 5 en GTA V op hoge settings spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 á 700 zoals ik nu uit kom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, toetsenbord / muis / beeldscherm heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wensenlijstje onderin.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD is in de huidige markt goedkoper en beter verkrijgbaar heb ik ontdekt, dus daar ben ik vanuit gegaan bij deze build.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behalve de genoemde games spelen geen speciale eisen. Mijn huidige PC blaast alsof er een airbus 380 aan het opstijgen is, dus wellicht wat stiller lijkt me een pré.
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee, dus laten we van de standaard instellingen uit gaan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zit niet vastgelijmd aan een budget, maar ik wil het wel een beetje binnen de perken houden. Ik kies voor een AMD Ryzen 5 1600 omdat die volgens wat benchmarks beter uit komt dan de 2e generatie van dezelfde prijs. Ik weet niet goed waar ik op moet letten voor een moederbord, dus daar graag even naar kijken. Ook ben ik benieuwd of deze videokaart de beste keuze is (of dat bijvoorbeeld een paar tientjes extra een veel betere optie geeft?). Is dit allemaal compatibel (ik heb me redelijk ingelezen, maar zeker ben ik niet).
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 152,50 | € 152,50 |
1 | Asus Prime B350-Plus | € 85,- | € 85,- |
1 | ASRock Phantom Gaming X Radeon RX570 4G OC | € 179,- | € 179,- |
1 | Sharkoon VS4-S | € 26,04 | € 26,04 |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 128,50 | € 128,50 |
1 | Corsair VS450 (80Plus) | € 40,90 | € 40,90 |
1 | Kingston A400 240GB | € 38,89 | € 38,89 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 650,83 |