Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Help Asus laptop start niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• maurice2306
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 27-01-2020
Beste lezers,

Ik heb een vraag. mijn laptop de Asus rog gl553v die het voor vandaag nog perfect deed kreeg ik vanmorgen niet meer opgestart. Het begon toen ik de laptop opstartte en de laptop in een bios menu terecht kwam. Ik heb persoonlijk niets te zoeken in het bios menu dus heb na even gelezen te hebben ops escape gedrukt om dit menu te verlaten. Hierna is mijn laptop dus uit gegaan en is niet meer aan te krijgen. Logische wijze heb ik eerst op internet gezocht waar het probleem met mijn laptop kon liggen, wat helaas niet echt veel opgeleverd heeft. Mijn laptop staat nu dus uit en wil niet meer aan omdat volgens mij de aan-en-uitknop niet meer lijkt te functioneren. Ook als ik nu de stroomkabel van de laptop gebruik dan gaat er geen lampje meer branden dat hij oplaad zoals voorheen.

Ik weet zelf helaas niet wat er mis is met de laptop en hoop graag van een van jullie een duidelijk antwoord te kunnen krijgen over hoe nu verder.

Mochten jullie een idee hebben wat er aan de hand is en nog niet genoeg weten met wat ik hierboven beschreven heb dan zou ik het graag nog verder toe willen lichten maar ik weet op het moment zelf niet welke informatie wel of niet relevant is.

Alvast bedankt voor het antwoord

Alle reacties

• Androo
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08:56
Haal de accu er eens uit, en de stroom lost voor 15minuten.
Daarna de accu eruit laten, en alleen de stroom erin..

en dan weer eens opstarten?

• maurice2306
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 27-01-2020
Androo schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:56:
Haal de accu er eens uit, en de stroom lost voor 15minuten.
Daarna de accu eruit laten, en alleen de stroom erin..

en dan weer eens opstarten?
Dit heb ik geprobeerd maar hij reageert nog steeds niet helaas. Wat nu?

[Voor 62% gewijzigd door maurice2306 op 15-10-2018 19:16]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True