Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Blokkeer app tijden het rijden.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SandraVH
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 15-04-2019
Voor ons bedrijf rijden een aantal mensen in een auto, nu wil ik graag een blokkeer app voor iedere telefoon zodat ze niet kunnen whatsappen tijdens het rijden.

Echter er zijn genoeg van dit soort apps te krijgen maar ik wil kunnen controleren of de berijders de app niet uitzetten.

Iemand ideeen of ervaring hiermee!

Mijn dank is groot.

We gebruiken trouwens naast Android ook Apple maar kunnen beginnen met Android.

Beste antwoord (via SandraVH op 15-10-2018 10:53)

• Nila
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 09:16

Nila

Idiot!

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Alle reacties

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Wordt je op TV mee doodgegooid...

• SandraVH
Ja maar kan ik ook controleren of dat ze de app aan laten staan, het bestaan van de apps weet ik maar controlen op gebruik mis ik overal

• iRobert
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 13:27
Ik neem aan dat het zakelijke telefoons betreft. Hoe wil je het gebruik van hun prive telefoon ontmoedigen?
Uiteraard zal het bij sommige helpen om dit soort maatregelen te nemen. Goed gedrag stimuleren helpt meer dan verbieden.

[Voor 4% gewijzigd door iRobert op 15-10-2018 10:45]

• the-edge
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14-06 10:59
Zakelijk > Mobile device management > app pushen en gebruik afdwingen.
Privé > Adviseren-communiceren en erop vertrouwen dat werknemers het toepassen.

• SandraVH
the-edge bedankt

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 09:16

Nila

Idiot!

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

iRobert schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:45:
Ik neem aan dat het zakelijke telefoons betreft. Hoe wil je het gebruik van hun prive telefoon ontmoedigen?
Uiteraard zal het bij sommige helpen om dit soort maatregelen te nemen. Goed gedrag stimuleren helpt meer dan verbieden.
Hoe wil je zoiets 'stimuleren'? 20 euro in de maand als je geen telefoon in de auto gebruikt? Krijg je vanzelf mensen die de gok nemen met hun prive telefoon en die 20 euro pakken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SandraVH
Nila bedankt dat is superrrrr
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True