Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Anders gewoon hele directory wegflikkeren (maakt windows zelf wel weer aan.....)
Waarschijnlijk staan er een aantal 'hidden files' in de directory.
Kun je instellen in de explorer via:
View --> Options --> Show all files aanvinken.
Kijk dan nog eens weer. Grote kans dat er nog wat in staat.
[mental-note]
Learn to type faster
[/mental-note]
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
ook met attrib kan ik geen bestanden in de directory zien
er staat gewoon niks in die dir, maar als ik op properties klik komt ie met 13 dirs, 286 files en 2.01 gig op de proppen
ps, waarom is dit naar sa verhuist ?
lijkt me een duidelijk geval van een windows operated/98se bug ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
is geen bug is preventie van microsoftOp vrijdag 20 juli 2001 12:53 schreef heuveltje het volgende:
Ja ik alle files zien.
ook met attrib kan ik geen bestanden in de directory zien
er staat gewoon niks in die dir, maar als ik op properties klik komt ie met 13 dirs, 286 files en 2.01 gig op de proppen
ps, waarom is dit naar sa verhuist ?
lijkt me een duidelijk geval van een windows operated/98se bug ?
Windows houdt de ruimte namelijk vast totdat je .....
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
In internet explorer: Tools --> internet options
deltree in dos did the trick (should have thought of that myself)
deleten onder internet options had ik ook al geprobeerd, zonder resultaat
nou kan ik tenminste weer lekker downwn
Verwijderd
Op vrijdag 20 juli 2001 13:35 schreef Blindfold het volgende:
Xtentic wint de koelkast.
Meestal staat er in de c:\windows\temporary internet files\ dir nog een hidden dir "Content.IEx" waarbij x een IE versie nummer is ofzo (deze staat zelfs hidden terwijl je wel *Show all files* heb aanstaan)
maar het lijkt me daarintegen weer onlogisch dat die 2 gig is...
Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk
Vroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van.
De enige manier is om temporary internet files te verwijderen is (zoals gezegd) onder DOS. (misschien gaat het ook in safe mode)
Windows bouwt dan automatisch een nieuwe map bij de eerstvolgende reboot.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
The ramblings of an idiot
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Nee, dat gaat niet. Windows beschermt deze map tegen verwijderen.Op vrijdag 20 juli 2001 14:29 schreef koornee het volgende:
waarom via dos? je kunt toch ook gewoon in windows het hele mapje deleten?
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Nee, die Content.IE5 is een systeemmap en daaronder hangen weer andere mappen. Er zit in binnen Windows er niets anders op dan al die mappen handmatig te verwijderen of de optie gebruiken die ik een paar posts terug voorgesteld hebOp vrijdag 20 juli 2001 14:29 schreef koornee het volgende:
waarom via dos? je kunt toch ook gewoon in windows het hele mapje deleten?
Verwijderd
je kan het wel simpel verwijderenOp vrijdag 20 juli 2001 14:33 schreef Mcboom het volgende:
[..]
Nee, die Content.IE5 is een systeemmap en daaronder hangen weer andere mappen. Er zit in binnen Windows er niets anders op dan al die mappen handmatig te verwijderen of de optie gebruiken die ik een paar posts terug voorgesteld heb
boot ff in dos (helemaal!)
deltree c:\win98\tempor~1 dan deleted ie ook de 'database' van je links en ben je gelijk van het trage gedeelte van IE af
of waar je content.nogwattus dir staat
Diegene die het vraagt: waarom niet in Windows? Ik leg uit waarom het niet in Windows kan. En jij vindt je computer opstarten in DOS, opdracht regel intikken, Computer opnieuw opstarten makelijker dan ff binnen Windows op een paar knoppen drukkenOp vrijdag 20 juli 2001 14:35 schreef Xtentic het volgende:
[..]
je kan het wel simpel verwijderen
boot ff in dos (helemaal!)
deltree c:\win98\tempor~1 dan deleted ie ook de 'database' van je links en ben je gelijk van het trage gedeelte van IE af
of waar je content.nogwattus dir staat
Verwijderd
tja met windows weet je het maar nooit en met dos is alles zeker weten wegOp vrijdag 20 juli 2001 14:53 schreef Mcboom het volgende:
[..]
Diegene die het vraagt: waarom niet in Windows? Ik leg uit waarom het niet in Windows kan. En jij vindt je computer opstarten in DOS, opdracht regel intikken, Computer opnieuw opstarten makelijker dan ff binnen Windows op een paar knoppen drukken
Hier mee wil ik geen flame e.d. veroorzaken, enkel een grapje maken om het peil omlaag te brengen (wat dus ook weer een geintje is).
Ik ben meer tekst kwijt om te verontschuldigen dan aan het grapje zelf..
Verwijderd
Neen maar het is wel de waarheid..Op vrijdag 20 juli 2001 15:02 schreef SimonBenson het volgende:
Jammer dat Dos ook van Microsoft is, anders hadden we weer wat te zeiken op M$..
Hier mee wil ik geen flame e.d. veroorzaken, enkel een grapje maken om het peil omlaag te brengen (wat dus ook weer een geintje is).
Ik ben meer tekst kwijt om te verontschuldigen dan aan het grapje zelf..
Dos is meer bug vrij dan alle winhooz releases bij elkaar of juist niet
Sorry jongens, ben in een melige bui, 'Tis vrijdag