Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Specificatielink gaat over z'n nek van umlaut?

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Hi,

Ik heb net een advertentie geplaatst. Voor een product dat nog niet in Tweakers systeem is opgenomen.
Daarom wilde ik graag handmatig een link toevoegen. Maar als ik de link invul bij "Link naar specificaties", dan knikkert ie dat doodleuk gewoon weer weg. Hoe vaak ik het ook doe en op welke manier ik het ook doe.

Na wat gespeel de oorzaak ontdekt: blijkbaar snapt ie links met een umlaut niet.
Dus heb ik de link maar gewoon gecopy/paste als oplossing... Maar ook dan gaat ie over z'n nek en breekt de link af vóór de ä :+ Zie: V&A aangeboden: Anker PowerWave 10W Qi-lader incl Anker QuickCharge 3.0 adapter Dat dacht ik op te kunnen lossen met een URL-bbcode, maar die werken ook niet in advertenties. :X

M.a.w.: I'm stuck, no options left. :P

Hier in een post lukt het trouwens prima om de link te copy/pasten:
https://www.amazon.de/Anker-PowerWave-Kabelloses-Ladegerät-enthalten/dp/B07917M2M9
No problemo.

[Voor 4% gewijzigd door WhatsappHack op 15-10-2018 07:25]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19:12

crisp

Devver

Pixelated

Probeer het eens zo:
code:
1
https://www.amazon.de/Anker-PowerWave-Kabelloses-Ladeger%C3%A4t-enthalten/dp/B07917M2M9

Intentionally left blank

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
crisp schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 07:29:
Probeer het eens zo:
code:
1
https://www.amazon.de/Anker-PowerWave-Kabelloses-Ladeger%C3%A4t-enthalten/dp/B07917M2M9
Yup, that works! :) Danke.
Niet aan gedacht het zo op te lossen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19:12

crisp

Devver

Pixelated

Punt is dat de url met een unencoded ä een ongeldige url is. De meeste browsers fixen dat wel voor je, maar bij copy/pasten van links wil dat nog wel eens fout gaan...

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zie opmerkingen crisp

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True