Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er video's mee gaan monteren die in de timeline soepel afgespeeld kunnen worden. Bevat Mavic 2 Pro footage, GoPro Fusion, GoPro Hero 5 Black en Nikon D5300 en wat iPhones en Galaxy's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs ongeveer 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Harde schijven, monitor, muis en toetsenbord gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat is de grote vraag...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een voorkeur. Zie vaak Ryzen voorbij komen bij videobewerking pc's en Intel bij game pc's.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is het systeem een beetje compatible. Kast zit er nog niet bij. Vind die gamekasten vaak veel te flashy. Zitten er bottlenecks is of zitten er onderdelen in die te goed zijn en niet helemaal benut zullen worden? Hebben jullie nog tips of aanpassingen? En heb ik dingen compleet gemist?
Heb nu het onderstaande bij elkaar gevonden:
Alvast bedankt voor het kijken.
Ik wil er video's mee gaan monteren die in de timeline soepel afgespeeld kunnen worden. Bevat Mavic 2 Pro footage, GoPro Fusion, GoPro Hero 5 Black en Nikon D5300 en wat iPhones en Galaxy's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs ongeveer 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Harde schijven, monitor, muis en toetsenbord gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat is de grote vraag...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een voorkeur. Zie vaak Ryzen voorbij komen bij videobewerking pc's en Intel bij game pc's.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is het systeem een beetje compatible. Kast zit er nog niet bij. Vind die gamekasten vaak veel te flashy. Zitten er bottlenecks is of zitten er onderdelen in die te goed zijn en niet helemaal benut zullen worden? Hebben jullie nog tips of aanpassingen? En heb ik dingen compleet gemist?
Heb nu het onderstaande bij elkaar gevonden:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700 Wraith Boxed | € 287,23 | € 287,23 |
1 | MSI B450M Bazooka | € 85,- | € 85,- |
1 | Asus ROG-STRIX-RX570-4G-GAMING | € 205,- | € 205,- |
1 | be quiet! Dark Rock 4 | € 58,90 | € 58,90 |
1 | Kingston 32GB DDR4 2666MHz Kit | € 296,99 | € 296,99 |
1 | Cooler Master MWE Bronze 550 | € 45,90 | € 45,90 |
1 | Samsung 970 Evo 1TB | € 265,99 | € 265,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.245,01 |
Alvast bedankt voor het kijken.