op 1 scherm 2 apparaten weergeven

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fengoria
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik ben op zoek naar een scherm welke mijn 2 apparaten kan weergeven. ''Split screen effect links en recht

Nu ben ik op google van alles aan het zoeken echter krijg ik niet duidelijk hoe ik dit kan herkennen.
Vooral het herkennen van de mogelijkheid.

Wat ik precies zoek is dat ik op een scherm vanaf 34'' kan aansluiten om links op het scherm mijn computer aan te sluiten en rechts mijn PS4. Respons tijd is Max 4ms. Wel had ik een scherm willen kopen welke boxen geïntrigeerd heeft. Dus 1 scherm voor weergaven te krijgen links computer en rechts PS4 Beide actief.

Ik was aan het kijken voor een Curved scherm maar dit is ook geen pre. De prijsklasse 300>800 euro. Echter wil ik gewoon weten hoe ik dit herken en waar ik op moet letten.

Bedankt,

Remco

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:07
Hier stond hetzelfde als hier onder. :X 8)7

[ Voor 81% gewijzigd door Heijmenberg99 op 14-10-2018 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:07
Lg heeft hier software voor. Lg dual controller. Ik gebruik dit met mijn LG34UC88-B en dit werkt echt perfect. Je hebt geen software nodig voor je ps4.

Hier een voorbeeld van hoe het werkt.
YouTube: LG UltraWide Monitor Split Screen & Dual Controller Functionality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fengoria
Heijmenberg99 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 22:56:
Hier stond hetzelfde als hier onder. :X 8)7
Dus als ik een scherm zoek met PBP dan is het mogelijk om 2 apparaten op 1 scherm weer te geven . mijn PS4 op rechtse gedeelte weergeven en de PC linkse gedeelte weergeven?

Bedankt voor je reactie alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fengoria
dion_b schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 00:35:
Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA
Dit is geen aankoop advies. Dit is vragen waar ik op moet letten. Of dit wel mogelijk is.

Groeten
Modbreak:Hou het aub on-topic, commentaar over moderatie doe je per email of DM, niet in een topic.

Verder begin je met "Ik ben op zoek naar..." - dat is gewoon een aankoopadviesvraag. Dat je daarbij graag wil weten waarop te zoeken (aanrader!) doet daar niets aan af. Deze vraag hoort hier in de aankoopadviesfora.

[ Voor 29% gewijzigd door dion_b op 15-10-2018 22:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Fengoria schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:17:
[...]

Dit is geen aankoop advies. Dit is vragen waar ik op moet letten. Of dit wel mogelijk is.
Als je niet weet waar je op moet letten, dan wordt het toch snel een "advies ter aankoop"?

Even ter info; gezien je budget is het misschien de moeite waard om eens een Mediamarkt binnen te lopen en te bekijken of er 43" 4K TV's zijn die 2 inputs tegelijk kunnen laten zien. In een ander topic, heb ik aangegeven dat mijn LG (buiten jouw budget trouwens) dat wel zonder issues kan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cg5LEIBk3nnQDRZezQGnfzO8/medium.jpg
In hoeverre is trouwens die 4ms responstijd een vereiste? Want met dit soort "eisen" en dual-input, heb je zomaar kans dat je al snel het duurdere segment van monitoren gaat tegenkomen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fengoria
Goed dat ik weet dat dit mogelijk is. Wat ik wel ergens gelezen had.

Echter waar kan ik dat dan terug zien in een aankoop of op de scherm gegevens. Wat mijn hoofdvraag was overigens.

Word dat ergens weergegeven. Dat deze optie op een scherm zit? Of is het een kwestie van een scherm met 2x hdmi heeft deze mogelijkheid?

Waar lees ik dit Als ik interesse in een scherm heb? Kan ik het ergens lezen?

En sorry voor de onduidelijkheid. Ik was niet op zoek naar een aankoop, Of advies van een scherm dat zoek ik zelf wel uit of ik had het niet hier geplaatst. Daarbij had ik de regels doorgelezen voordat ik een paar gemaakt had. Mijn bedrag voor te spenderen was bedoeld om aan te geven in welke richting ik gezocht heb. Wat ik zocht is wel de optie waar moet ik op letten bij het zoeken. En waar ik dit kan terug zien.

Op scherm gebied omdat ik geen pc gamer ben een normaal op een tv speel. Weet ik te weinig en ik hoopte hier te weten te komen over de keuze richting.

Groeten en sorry voor het ongemak.
Pagina: 1