Hallo iedereen,
Deze vraag stel ik omdat ik totaal geen weet heb van welke videokaart op dit moment nog goed met de moederbord en accu (oeps sorry! Ik bedoel:) voeding samen zou kunnen gaan. Alvast heel erg bedankt! En als er nog iets onduidelijk is, laat het me weten!
Ik zoek een Videokaart
Voor mijn desktop computer zoek ik een nieuwe videokaart omdat de huidige door drivers niet meer goed samengaat met windows 10, kloppen de resoluties niet meer. Ondanks op verschillende manieren met drivers/updates geprobeerd te hebben, is het probleem niet op te lossen. Daarom zoek ik een nieuwe kaart, op zijn tijd doe ik er graag wat fotobewerking mee en vind ik het leuk om spellen te spelen. Al heb ik daar vaak helaas te weinig tijd voor. Wat ik wel prettig zou vinden is de mogelijkheid om met 2 schermen te werken.
Wat is je budget?
Max. rond de 200 euro wanneer mogelijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
cpu: 3.2 ghz, 6x (hexa-core) - intel core i7 3930k
ram: 16 gb (corsair vengeance lp - 16 gb, 1600mhz, pc3)
grx: 1 gb (nvidia geforce n550gtx-ti) - hdmi, dvi, vga.
hdd: 2 tb (western digital)
ssd: 250 GB Samsung EVO
Wifi ontvanger - PCI-E 1x
moederbord:
asus sabertooth x79 (8x ddr3, usb 3.0, sata600, firewire)
Voeding:
CrossAir 450W
kast:
cooler master haf 912 plus (kleur: zwart met rood licht)
koeling:
cooler master hyper 412s + cooler master silent pro m 2
Deze vraag stel ik omdat ik totaal geen weet heb van welke videokaart op dit moment nog goed met de moederbord en accu (oeps sorry! Ik bedoel:) voeding samen zou kunnen gaan. Alvast heel erg bedankt! En als er nog iets onduidelijk is, laat het me weten!
Ik zoek een Videokaart
Voor mijn desktop computer zoek ik een nieuwe videokaart omdat de huidige door drivers niet meer goed samengaat met windows 10, kloppen de resoluties niet meer. Ondanks op verschillende manieren met drivers/updates geprobeerd te hebben, is het probleem niet op te lossen. Daarom zoek ik een nieuwe kaart, op zijn tijd doe ik er graag wat fotobewerking mee en vind ik het leuk om spellen te spelen. Al heb ik daar vaak helaas te weinig tijd voor. Wat ik wel prettig zou vinden is de mogelijkheid om met 2 schermen te werken.
Wat is je budget?
Max. rond de 200 euro wanneer mogelijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
cpu: 3.2 ghz, 6x (hexa-core) - intel core i7 3930k
ram: 16 gb (corsair vengeance lp - 16 gb, 1600mhz, pc3)
grx: 1 gb (nvidia geforce n550gtx-ti) - hdmi, dvi, vga.
hdd: 2 tb (western digital)
ssd: 250 GB Samsung EVO
Wifi ontvanger - PCI-E 1x
moederbord:
asus sabertooth x79 (8x ddr3, usb 3.0, sata600, firewire)
Voeding:
CrossAir 450W
kast:
cooler master haf 912 plus (kleur: zwart met rood licht)
koeling:
cooler master hyper 412s + cooler master silent pro m 2
[Voor 1% gewijzigd door sorenos op 14-10-2018 18:54. Reden: accu = voeding]