Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk gamen en natuurlijk een hoop andere dingen dus zal een hoop dingen tegelijk aan hebben staan.?voornamelijk de games zoals starcitizen vragen veel van de desktop. en starten met VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs?niet speciaal moet gewoon top zijn maar als het goedkoper kan dan graag dat maar op een paar 10tjes gaan we niet inleveren op prestatie
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, ga van laptop nu naar desktop en wil graag alles top hebben zodat we jaren vooruit kunnen en hooguit zo nu en dan een onderdeel vervangen/verbeteren
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
behuizing: Corsair Graphite 780T White
processor: i7 8700k.
GPU: RTX 2080 gaming trio
Geheugen: 16 of 32GB is 16 genoeg?
Harsdisk: een samsung 970 evo 250gb voor systeem, vanwege laad tijd van games zoals Starcitizen een samsung 970 evo m.2 1TB.
Moederbord: Gaming ?? zoveel verschillende keuzes.
Processor cooler:??
Voeding:?? 1000 watt is dat verstandig?
Coolpasta: Ja
Overklokken: Ja
Bios afstelling geheugen opwaardering: Ja
Geluid: box set??
Scherm: een 4k beeld voor gaming en series te kijken. wat is goed?
VR kit: wat is beste keuze op dit moment?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
intel, nvidia, verder enkel kwaliteit wat belangrijk is en zolang het compatible is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het moet top zijn, gelieve zo min mogelijk geluid maken..
Ga je overklokken?
Ja graag
Wat verwacht je van ons?
hulp bij het perfectioneren van een top systeem. het mag wat kosten maar als het goedkoper kan zonder dat het ten koste gaat van de prestaties is dat mooi. ik heb zelf echt maar minimale kennis van zaken maar heb hierboven enkele dingen aangegeven die ik zeker wil hebben zodat we er een aantal jaren ertegen aan kunnen. prestaties daar draait het om wil alles op zijn max kunnen draaien.
Graag uw mening over de invulling hiervan en graag aanvullen wat blanco is gelaten.
en natuurlijk onderbouwen als er andere mogelijkheden zijn.
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik er mee wil en dat jullie mij hiermee kunnen helpen. want bij zon configurator missen ze altijd wel wat lijkt wel
Mijn dank is zeer groot
Mvg, John
voornamelijk gamen en natuurlijk een hoop andere dingen dus zal een hoop dingen tegelijk aan hebben staan.?voornamelijk de games zoals starcitizen vragen veel van de desktop. en starten met VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs?niet speciaal moet gewoon top zijn maar als het goedkoper kan dan graag dat maar op een paar 10tjes gaan we niet inleveren op prestatie
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, ga van laptop nu naar desktop en wil graag alles top hebben zodat we jaren vooruit kunnen en hooguit zo nu en dan een onderdeel vervangen/verbeteren
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
behuizing: Corsair Graphite 780T White
processor: i7 8700k.
GPU: RTX 2080 gaming trio
Geheugen: 16 of 32GB is 16 genoeg?
Harsdisk: een samsung 970 evo 250gb voor systeem, vanwege laad tijd van games zoals Starcitizen een samsung 970 evo m.2 1TB.
Moederbord: Gaming ?? zoveel verschillende keuzes.
Processor cooler:??
Voeding:?? 1000 watt is dat verstandig?
Coolpasta: Ja
Overklokken: Ja
Bios afstelling geheugen opwaardering: Ja
Geluid: box set??
Scherm: een 4k beeld voor gaming en series te kijken. wat is goed?
VR kit: wat is beste keuze op dit moment?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
intel, nvidia, verder enkel kwaliteit wat belangrijk is en zolang het compatible is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het moet top zijn, gelieve zo min mogelijk geluid maken..
Ga je overklokken?
Ja graag
Wat verwacht je van ons?
hulp bij het perfectioneren van een top systeem. het mag wat kosten maar als het goedkoper kan zonder dat het ten koste gaat van de prestaties is dat mooi. ik heb zelf echt maar minimale kennis van zaken maar heb hierboven enkele dingen aangegeven die ik zeker wil hebben zodat we er een aantal jaren ertegen aan kunnen. prestaties daar draait het om wil alles op zijn max kunnen draaien.
Graag uw mening over de invulling hiervan en graag aanvullen wat blanco is gelaten.
en natuurlijk onderbouwen als er andere mogelijkheden zijn.
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik er mee wil en dat jullie mij hiermee kunnen helpen. want bij zon configurator missen ze altijd wel wat lijkt wel

Mijn dank is zeer groot
Mvg, John