Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamkelijk voor een beetje gamen + wat normaal gebruik ga de pc aansluiten op mijn 4k oled tv daarom is een goede videokaart wel vereist .
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro mag iets meer zijn.
[i]
b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? [/b]
Nee zou alleen mischien de harde schijf kunnen mee nemen als extra geheugen als dat mogelijk is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]
Alles wat bij een pc hoort toetsenbord en muis heb ik nog wel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i] Momenteel lijkt amd mij de beste keuze qua processor en video kaart maakt me niet zoveel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]
Grote maakt niet echt uit als het een beetje stil is is natuurlijk mooi meegenomen
Ga je overklokken?
[i]
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Beetje hulp of alles bij elkaar past qua onderdelen ik ga het systeem met een vriend in elkaar zetten die heeft er wel wat verstand van . Waarschijnlijk ga ik een tweede hands video kaart halen om de prijs wat te drukken hoe denken jullie daar verder over ?
Vraagje ik heb al windows op mijn oude pc ,maar dat valt zeker niet over te zetten naar een nieuwe anders komt er ook nog een nieuwe windows licentie bij. En verwachten jullie dat ik een 1080 ti nodig heb of zal de 1080 ook wel voldoen. qua prijs kom ik nu iets duurder uit zou ik nog op sommige vlakken goedkoper kunnen ?
Voornamkelijk voor een beetje gamen + wat normaal gebruik ga de pc aansluiten op mijn 4k oled tv daarom is een goede videokaart wel vereist .
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro mag iets meer zijn.
[i]
b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? [/b]
Nee zou alleen mischien de harde schijf kunnen mee nemen als extra geheugen als dat mogelijk is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]
Alles wat bij een pc hoort toetsenbord en muis heb ik nog wel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i] Momenteel lijkt amd mij de beste keuze qua processor en video kaart maakt me niet zoveel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]
Grote maakt niet echt uit als het een beetje stil is is natuurlijk mooi meegenomen
Ga je overklokken?
[i]
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Beetje hulp of alles bij elkaar past qua onderdelen ik ga het systeem met een vriend in elkaar zetten die heeft er wel wat verstand van . Waarschijnlijk ga ik een tweede hands video kaart halen om de prijs wat te drukken hoe denken jullie daar verder over ?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | MSI B450 Tomahawk | € 105,05 | € 105,05 |
1 | Asus GeForce GTX 1080Ti Turbo | € 820,44 | € 820,44 |
1 | Phanteks Eclipse P400 - Zwart | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Corsair CMK16GX4M2Z2400C16 | € 120,- | € 120,- |
1 | Corsair CX550M | € 65,76 | € 65,76 |
1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 90,40 | € 90,40 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.436,60 |
Vraagje ik heb al windows op mijn oude pc ,maar dat valt zeker niet over te zetten naar een nieuwe anders komt er ook nog een nieuwe windows licentie bij. En verwachten jullie dat ik een 1080 ti nodig heb of zal de 1080 ook wel voldoen. qua prijs kom ik nu iets duurder uit zou ik nog op sommige vlakken goedkoper kunnen ?
[ Voor 55% gewijzigd door reinierkramer op 14-10-2018 17:02 ]