Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• degrotepeter
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 05-05 13:37
Hey,

Sinds een poostje heb ik een nieuwe laptop, maar ben niet helemaal tevreden met het trackpad en wil er dan ook graag een draadloze muis bij.

Het liefst heb ik een muis met een accu en usb-c om deze op te laden aangezien mijn laptop en telefoon beide via usb-c opladen. Ook wil ik graag dat de muis via bluetooth werkt omdat ik geen zin heb om te kloten met dongles.

Ik kan echter op de Pricewatch of in webshops geen muis vinden die aan mijn eisen voldoet. Ik ben dan ook benieuwd of iemand op dit forum een geschikte muis zou kunnen aanraden.

Alvast bedankt!

• sjaak
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 20:55

sjaak

un giorno credi

Wat will je met de muis gaan doen?
In mijn zoektocht naar een BT muis ben ik bij de Logitech M720 terecht gekomen, werkt uitstekend en gaat naar zeggen 2 jaar mee op 1 AA batterij. Ik wilde eigenlijk ook een oplaadbare maar 1 keer in de 2 jaar vervangen vind ik ook prima. Wordt ook geleverd met Unify dongle voor apparaten zonder Bluetooth en je kan makkelijk wisselen tussen 3 apparaten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True