Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theobavel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-09-2023
Mijn vraag
...Heb nieuwe Huawei p20 lite verbinding gemaakt in auto en hij herkent mijn mobiel werkt goed
heb ook My radiocast toegevoegd zodat ik dus muziek van telf op luidspreker auto kan afspelen werkt ook goed
maar nu heb ik probleem
als ik in auto stapt en wegrijdt en telf heeft prioriteit dan om de 20 sec valt geluid auto radio weg je merkt dat hij dan verbinding maakt met Radiocast van Renault scenic en dan springt hij weer terug op radio en dit gaat maar door
verbinden ..........even weg en weer verbinden
nou denk ik haal Gromcast uit lijst bij gekoppelde apparaten maar niet dus lukt geen enkele manier
moet ik dan toch terug naar fabrieks instellingen voor dat ik dit op kan lossen ????

Relevante software en hardware die ik gebruikk
8.00 android versie geen updates op dit moment beschikbaar

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
bluetooth leeghalen in auto en opnieuw verbinding maken maar staat helaas ook de Radiocast weer erin

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilzTech
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-10-2024
Wat heeft de Chromecast te maken met het verbinden van je telefoon in de auto?

Ik heb je verhaal meerdere keren proberen te lezen, maar ik heb werkelijk geen idee wat je nu allemaal precies bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@theobavel welkom op het forum.

Uit je openingspost kan ik niet duidelijk halen wat nu precies het probleem is en wat de bedoeling. Zou je je probleem nog even duidelijker willen uitleggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1126137

PilzTech schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:04:
Wat heeft de Chromecast te maken met het verbinden van je telefoon in de auto?

Ik heb je verhaal meerdere keren proberen te lezen, maar ik heb werkelijk geen idee wat je nu allemaal precies bedoelt.
Exactly, I fail to understand the issue.