Toon posts:

[Apple Watch] Deel je activiteit ringen

Pagina: 1
Acties:

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-05 22:00
Aangezien er nog geen apart topic is voor het delen van elkaars activiteit of elkaar uitnodiging om je ringen te delen en elkaar uit te dagen.
Wellicht kunnen we dan hier een kleine competitie houden!

Dit topic gaat dus NIET over de ervaringen van de Apple Watch zelf!

Hoe deel je je activiteit ringen en work-outs:
1. Open activiteit op je iPhone
2. Vul het mailadres in of tik op het contact waarmee het je wilt delen.
3. Heb veel plezier!

Hieronder alvast een opzetje van mij:

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 11 64GB

• Nicj56
@Donstil wat laag, ik weet niet waar de jouwe staat?

Had afgelopen maandag mijn weekoverzicht doordat activiteit met twee meldingen kwam en ik er een wou sluiten sloot zonder pardon twee.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nicj56 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 16:04:
@Donstil wat laag, ik weet niet waar de jouwe staat?
500. Dat is de standaard dacht ik. Kwam hij aan het begin zelf mee in ieder geval. Makkelijk te halen met normale beweging ook.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Nicj56
Ik laat me fijn omhoog werken... Ben benieuwd wat ik morgen weer voor geschoteld krijg van 'm.

• Donstil
  • Niet online
Nicj56 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 16:18:
Ik laat me fijn omhoog werken... Ben benieuwd wat ik morgen weer voor geschoteld krijg van 'm.
Dat veranderd niet met de dag ofz. Dat is gewoon een instelling binnen activiteiten.

[Voor 10% gewijzigd door Donstil op 14-10-2018 17:47]

• Nicj56
Donstil schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:46:
[...]

Dat veranderd niet met de dag.
Dat snap ik, maar iedere week bedoel ik.

• Donstil
  • Niet online
Nicj56 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:46:
[...]
Dat snap ik, maar iedere week bedoel ik.
Ook niet. Het is een instelling het groeit niet met je mee ofz.

[Voor 7% gewijzigd door Donstil op 14-10-2018 17:49]

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:47:
[...]

Ook niet. Het is een instelling het groeit niet met je mee ofz.
Bij mij doet de watch op het begin van de week een voorstel voor een nieuw bewegingsdoel. Als je dat telkens accepteert groeit het wel.

• Donstil
  • Niet online
PeaceNlove schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 18:30:
[...]
Bij mij doet de watch op het begin van de week een voorstel voor een nieuw bewegingsdoel. Als je dat telkens accepteert groeit het wel.
Alleen als je heel laag begonnen bent dan zeker? Ik heb nu meer dan 3 jaar een watch om maar nog nooit die melding gezien :)

Terwijl ik toch 6/7 dagen mijn doel (ruimschoots) haal, ik ga hem eens een weekje laag zetten. Kijken wat hij dan doet.

[Voor 6% gewijzigd door Donstil op 14-10-2018 18:41]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:15
Mijn Samsung Gear S3 stelt alleen maar lagere doelen voor als ik een paar dagen op rij een doel niet haal, en ik gok dat de Apple Watch hetzelfde doet.

Doel niet halen = demotiverend, doel wel halen = motiverend, dus ik denk niet dat je Apple Watch snel hogere doelen voor zal stellen, want dan is de kans groter dat je ze niet gaat halen.

The devil is in the details.

• Roy_T
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-05 23:02
Donstil schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 18:39:
Alleen als je heel laag begonnen bent dan zeker?
Nee hoor. Ik las laatst nog een artikel van iemand die z’n doelen steeds haalde en nieuwe voorstellen accepteerde, en die kreeg z’n ringen niet meer vol toen de Watch hem inmiddels op bijna 1900 actieve calorieën had gezet. Als je je doel steeds (ruimschoots) haalt, dan blijf je een hoger doel voorgesteld krijgen.

• Donstil
  • Niet online
Mm vreemd. Dat is hier dan al jaren stuk 8)7
(Hij staat al jaren op 500 en heb er meestal 750 zonder sporten)

• Nicj56
Bij mij blijft die soms ook weken hangen, maar als ik heb 6 van de 7 dagen haal, dan komt met die een nieuwe voor haal ik hem 3 of 4 keer, dan gaat die dus omlaag.
Roy_T schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:50:
[...]

Nee hoor. Ik las laatst nog een artikel van iemand die z’n doelen steeds haalde en nieuwe voorstellen accepteerde, en die kreeg z’n ringen niet meer vol toen de Watch hem inmiddels op bijna 1900 actieve calorieën had gezet. Als je je doel steeds (ruimschoots) haalt, dan blijf je een hoger doel voorgesteld krijgen.
Dat artikel heb ik ook gekregen, maar hij baseert hem wel op je calorie gemiddelde denk ik...

[Voor 62% gewijzigd door Nicj56 op 14-10-2018 20:11]

• Roy_T
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-05 23:02
Nicj56 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:10:
Dat artikel heb ik ook gekregen, maar hij baseert hem wel op je calorie gemiddelde denk ik...
Ja, dat zei ik: zolang je consequent meer verbrand dan je doel blijf je hogere doelen aangeboden krijgen.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:16

Hoedje

Moderator Apple Talk
De topictitel even ont-Engels naar "[Apple Watch] Deel je activiteit ringen". Het blijft wel een Nederlands forum. Verder kan discussie over zin/onzin van dit soort topics in het feedback topic, maar natuurlijk niet in het topic zelf.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 13:25
Yup, kan ik als zijnde Apple Watch Series 3 enthousiaste gebruiker bevestigen. Heb sinds 2015 een Series 0 en sinds 2017 een Series 3 en bij beide Watches kreeg ik steeds hogere doelen te zien. Elke maandagochtend om 07:00u om precies te zijn :)

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
Mijn Watch 3 begon met 500kcal en gaf na een week inderdaad een voorstel om het op te hogen (moest wel naar beneden scrollen in die melding dacht ik). Zit nu op 550 en die haal ik redelijk makkelijk. Heb alleen één werkdag in de week waarop ik 6 uur lang in de auto zit en 's avonds geen zin meer heb om nog te gaan hardlopen en op kantoor te weinig beweeg..

EDIT: paar dagen later nu; vanmorgen gaf m'n Watch (3) aan dat ik m'n doelen 4 dagen afgelopen week gehaald heb en stelde mij voor om het met 60 kcal naar beneden bij te stellen. Niet gedaan, ik ben eigenwijs ;)

[Voor 23% gewijzigd door DigitalExorcist op 29-10-2018 09:59]

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-05 19:08
Toen ik mijn AW4 begon te gebruiken stond hij op 730 calorieën. Die werd al snel opgeschroefd naar 950 calorieën, maar die haal ik nu eigenlijk niet meer de hele week. Vooral in het weekend en thuiswerkdagen niet. Andere dagen fiets is 30km naar mijn werk en komt het wel goed...
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee