Toon posts:

Op zoek naar een 32 inch TV.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• MacCollac
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-05 15:18
Mijn vraag

Ik ben op zoek naar een 32 inch TV. Eisen zijn HDMI poorten (vrij logisch), RGB voor de Gamecube.
Mijn budget is max. 400,-.

Relevante software en hardware die ik gebruik

PS3 en een Gamecube.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

De Philips 32PFS6402 heb ik tot nu toe als eerste keuze kunnen vinden.

https://www.coolblue.nl/p...42/philips-32pfs6402.html

Alle reacties

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:17
Klik in de Pricewatch wat bij elkaar, en voila, je kan bestellen bij een van de aanbieders.

PS: wat is je vraag precies?

• MacCollac
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-05 15:18
Mijn vraag is dat wat ik nu heb gevonden, of daar een beter alternatief voor is.

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05 06:27
MacCollac schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 10:16:
Mijn vraag is dat wat ik nu heb gevonden, of daar een beter alternatief voor is.
Dat hangt er helemaal vanaf wat je belangrijk vindt. Je vraagt niet om advies, maar of iemand anders jouw keuze wil verantwoorden. Dat gaat niet gebeuren.

Ik heb die Philips zelf en ik ben er wel tevreden mee . Reden voor mij om hem te kopen was, dat het de enige 32 inch was die ik kon vinden die op mijn bestaande vesa 100x100 beugel paste. Andere criterium was het paneel. Vanwege de kijkhoek (wel belangrijk bij een klein scherm) wilde ik een IPS, geen VA. Beeldkwaliteit is prima als je de tijd neemt om hem goed in te stellen. En hij krijgt ook nog Android 8 meen ik.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:26

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies, TB > CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Justjacco
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-07-2019
@Vistajevski

Ik ben ook zeer tevreden met deze televisie.
Alleen ben ik erg benieuwd hoe jij je beeldscherm instellingen hebt staan?
Deze probeer ik nog te optimaliseren.

groetjes,

Justjacco

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:08
pricewatch: Philips 32PFS6402 heeft bij de tuner een opmerking dat deze TV niet voor de NL/BE markt gemaakt is, heeft iemand daar problemen mee ervaren? Alhoewel hij wel op de Philips site staat....

[Voor 27% gewijzigd door martyw op 20-10-2018 18:35]

• Klumpke
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:23
Ik heb deze tv ook voor op de slaapkamer. Prima tv voor het geld.
Om de vraag van @martyw te beantwoorden: ik gebruik een CI-module met Ziggo en dat werkt gewoon goed.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee