Ik heb daar wat dingen besteld, en had ze 3 dagen geleden aan de lijn, maar nu kan ik ze niet meer bereiken, ze nemen niet op en ze mailen niet terug, weet iemand wat er aan de hand is, want ze hadden gezegd dat ik mn bestelling snel zou krijgen.......... en ik heb godver nog niks....
Ze zijn wel aan het verhuizen ofzo, maar mailen doen ze ook niet terug, en ik neem aan dat ze toch echt wel mail lezen !!?
Dit gaat over Hardware, dus ik move 'm naar [forum=6]
Verwijderd
Tja, moet ik nog duidelijker zijn?I.v.m. met onze vakantiesluiting vanaf 4 juli, zullen wij 3 juli tot 21:30 uur aanwezig zijn om uw mails en telefoontjes aan te nemen. De laatste paketten gaan dus op 4 juli de deur uit. Wij hopen u met deze service een goede ondersteuning te bieden.
.
.
Wij zijn gesloten in de periode van 4 t/m 29 juli. Tijdens deze periode worden geen bestellingen aangenomen of verstuurd. Vraag daarom na of uw bestelling voorradig is om niet voor verrassingen te komen staan
Staat gewoon op hun site vermeld!
JAAAAAAAAAAA, ik weet ook wat op hun site staat, maar ik had 3 dagen geleden gebeld, en mij werd verteld dat ze de bestellingen nog wel deden als het op voorraad was, en mijn bestelling was dat, en zou de volgende dag aankomen, of die dag erna, nu heb ik nog steeds niks !!!
Ik heb al 3 keer gemailed, en 4000 keer gebeld, nu nemen ze helemaal niet op en reageren niet, dit vind ik wel heel vaag...
Ik heb al 3 keer gemailed, en 4000 keer gebeld, nu nemen ze helemaal niet op en reageren niet, dit vind ik wel heel vaag...
Pagina: 1