Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• coolxm
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 14-10-2018
Mijn vraag

KOmt de Nederlands/belgische versie van deze gsm al met google play geinstaleerd of niet? en zo niet is het gemakkelijk om het erop te zetten met een nieuwe launcher/software update?

Beste antwoord (via coolxm op 14-10-2018 11:59)

• Ashundi
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 24-06 19:49
Bij de Chinese version moet je het zelf doen. Bij de nieuwe Global of Indian version staat het al geïnstalleerd. Lees anders even dit topic [Vivo Nex] Ervaringen & Discussie.
Twee minuten zoekwerk.

Alle reacties

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23-06 09:43
Ik neem aan dat TS de Vivo Nex bedoelt (dit toestel is aan het topic gekoppeld). Ondanks het gekoppelde product, had het topic duidelijker kunnen zijn.

• Snake
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 00:23

Snake

Los Angeles, CA, USA

Als ik deze site mag geloven:

https://www.vivo.com/in/products/nex
Google Services: Google, Play Store, Chrome, Dus ja.Gmail, Map, YouTube, Drive, Play Music, Play Movies, Photos, Voice Search, Duo

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Ashundi
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 24-06 19:49
Bij de Chinese version moet je het zelf doen. Bij de nieuwe Global of Indian version staat het al geïnstalleerd. Lees anders even dit topic [Vivo Nex] Ervaringen & Discussie.
Twee minuten zoekwerk.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07:56

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@coolxm welkom op Tweakers.

Op Tweakers wordt toch een stukje meer eigen inzet verwacht dan je nu hebt laten zien, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Nu is je vraag al beantwoord, maar let daarop bij het aanmaken van een eventueel volgend topic.

Verder heb ik je titel nog even aangepast.

@de rest. Lees even Het algemeen beleid #reageren door. Ik heb een aantal reacties verwijderd, want die waren offtopic en voegde niks toe. Maak de volgende keer gewoon een TR aan en laat het daarbij.

[Voor 25% gewijzigd door rens-br op 15-10-2018 10:50]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True