Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

KOmt de Nederlands/belgische versie van deze gsm al met google play geinstaleerd of niet? en zo niet is het gemakkelijk om het erop te zetten met een nieuwe launcher/software update?

Beste antwoord (via Verwijderd op 14-10-2018 11:59)

• Ashundi
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-09 14:06
Bij de Chinese version moet je het zelf doen. Bij de nieuwe Global of Indian version staat het al geïnstalleerd. Lees anders even dit topic [Vivo Nex] Ervaringen & Discussie.
Twee minuten zoekwerk.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ik neem aan dat TS de Vivo Nex bedoelt (dit toestel is aan het topic gekoppeld). Ondanks het gekoppelde product, had het topic duidelijker kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Als ik deze site mag geloven:

https://www.vivo.com/in/products/nex
Google Services: Google, Play Store, Chrome, Dus ja.Gmail, Map, YouTube, Drive, Play Music, Play Movies, Photos, Voice Search, Duo

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Ashundi
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-09 14:06
Bij de Chinese version moet je het zelf doen. Bij de nieuwe Global of Indian version staat het al geïnstalleerd. Lees anders even dit topic [Vivo Nex] Ervaringen & Discussie.
Twee minuten zoekwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Op Tweakers wordt toch een stukje meer eigen inzet verwacht dan je nu hebt laten zien, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Nu is je vraag al beantwoord, maar let daarop bij het aanmaken van een eventueel volgend topic.

Verder heb ik je titel nog even aangepast.

@de rest. Lees even Het algemeen beleid #reageren door. Ik heb een aantal reacties verwijderd, want die waren offtopic en voegde niks toe. Maak de volgende keer gewoon een TR aan en laat het daarbij.

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 15-10-2018 10:50 ]