Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een goede telefoon tussen de 250 euro. Er zijn op het moment 3 telefoons die mij interessant lijken. Dit zijn de Samsung Galaxy A8 (~€260,-), Pocophone F1 (~€320,-) en Nokia 7 Plus (~€340,-). Ik wil graag weten welke van deze drie telefoons jullie zouden aanraden. Het kan ook zijn dat jullie een compleet andere telefoon aanraden. Ik weet niet echt waar ik naar op zoek ben in een telefoon, maar ik weet wel wat ik prettig/niet prettig vind van de zojuist genoemde telefoons.
Samsung Galaxy A8 (of is de nieuwe A7 niet iets?)
+ prijs
+ waterdicht (maar heb ik hier wel wat aan?)
+ mooi (mijn mening)
- software (het liefst heb ik stock android)
Pocophone F1
+ goede specs
+ design
- software (ik heb gehoord dat xiaomi software volzit met bloatware)
- ik weet niet zeker of het wel echt te vertrouwen is (klinkt een beetje te mooi om waar te zijn)
Nokia 7 Plus
+ software
- wat aan de duurdere kant vergeleken met de andere twee
Ik ben op zoek naar een goede telefoon tussen de 250 euro. Er zijn op het moment 3 telefoons die mij interessant lijken. Dit zijn de Samsung Galaxy A8 (~€260,-), Pocophone F1 (~€320,-) en Nokia 7 Plus (~€340,-). Ik wil graag weten welke van deze drie telefoons jullie zouden aanraden. Het kan ook zijn dat jullie een compleet andere telefoon aanraden. Ik weet niet echt waar ik naar op zoek ben in een telefoon, maar ik weet wel wat ik prettig/niet prettig vind van de zojuist genoemde telefoons.
Samsung Galaxy A8 (of is de nieuwe A7 niet iets?)
+ prijs
+ waterdicht (maar heb ik hier wel wat aan?)
+ mooi (mijn mening)
- software (het liefst heb ik stock android)
Pocophone F1
+ goede specs
+ design
- software (ik heb gehoord dat xiaomi software volzit met bloatware)
- ik weet niet zeker of het wel echt te vertrouwen is (klinkt een beetje te mooi om waar te zijn)
Nokia 7 Plus
+ software
- wat aan de duurdere kant vergeleken met de andere twee