Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag binnen mijn budget een zo goed mogelijke game pc. Een beter/sneller systeem is belangrijker dan mooi of stil. Ik ben zelf 12 jaar oud en wil voor het eerst mijn eigen PC bouwen. Ik wil daar graag wat hulp bij. Ik heb al even gekeken voor onderdelen, maar nu wordt het eigenlijk te duur. Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, bijvoorbeeld Rainbow 6 Siege, Fortnite, CSGO, ARK.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 600 Euro.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
650
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Alle randapparatuur heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Dat weet ik niet, daarom zou ik wat advies willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
nee.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
nee.
Ik wil graag binnen mijn budget een zo goed mogelijke game pc. Een beter/sneller systeem is belangrijker dan mooi of stil. Ik ben zelf 12 jaar oud en wil voor het eerst mijn eigen PC bouwen. Ik wil daar graag wat hulp bij. Ik heb al even gekeken voor onderdelen, maar nu wordt het eigenlijk te duur. Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, bijvoorbeeld Rainbow 6 Siege, Fortnite, CSGO, ARK.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 600 Euro.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
650
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Alle randapparatuur heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Dat weet ik niet, daarom zou ik wat advies willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
nee.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
nee.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 228,50 | € 228,50 |
1 | MSI Z370-A PRO | € 95,- | € 95,- |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4G | € 173,50 | € 173,50 |
1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 44,90 | € 44,90 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 30,- | € 30,- |
1 | Crucial CT102464BF160B | € 56,11 | € 56,11 |
1 | Corsair CX450M | € 48,95 | € 48,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 676,96 |