Mijn vraag:
Het valt mij op dat ongeveer een maand geleden er ineens linksboven in mijn beeld (in programma's) mijn GPU informatie staat (zie afbeelding)(mag geen afbeeldingen toevoegen) dit toont zich in elke programma dat ik open. De informatie is een snapshot, het word niet automatisch ververst en het verdwijnt als ik er met mijn muis overheen beweeg. Heeft iemand dit probleem ook gehad? Wie is de boosdoener? Nog belangrijker, hoe kom ik er vanaf?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn computer draait op Windows 10 64-bits, verder zie het verschijnsel in Word, Excel, Steam, etc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het valt mij op dat ongeveer een maand geleden er ineens linksboven in mijn beeld (in programma's) mijn GPU informatie staat (zie afbeelding)(mag geen afbeeldingen toevoegen) dit toont zich in elke programma dat ik open. De informatie is een snapshot, het word niet automatisch ververst en het verdwijnt als ik er met mijn muis overheen beweeg. Heeft iemand dit probleem ook gehad? Wie is de boosdoener? Nog belangrijker, hoe kom ik er vanaf?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn computer draait op Windows 10 64-bits, verder zie het verschijnsel in Word, Excel, Steam, etc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb destijds CoreTemp op mijn PC geinstalleerd, deze nu uitgeschakeld (daar deze applicatie temperaturen meet).
- Ik heb alle software aangaande mijn videokaart uitgeschakeld (dacht dat dit de boosdoener zou zijn)
- Ik heb Windows 10 in veilige modus gestart, ook dit mocht niet baten
[Voor 1% gewijzigd door jordiman1991 op 13-10-2018 17:23. Reden: Kan geen foto's toevoegen, behalve als link]