Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Docker images

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

• laurens362
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 13-06 12:26
Hoi,

Ik ben in het bezit van een ds218+ en gebruik momenteel geen docker.

Ik wil graag docker gaan gebruiken, maar ik heb alles al geconfigureerd zoals ik zou willen.
Is het mogelijk dat ik mijn niet docker configuraties in docker zet?

Ik gebruik momenteel sabnzbd / sonarr / couchpotato / radarr.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@laurens362 dit betreft een NAS en dat past beter thuis in: Opslagtechnologie.

Echter voldoet je post niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Ga dus even zelf op onderzoek uit en mocht je er daarna niet uitgekomen zijn, open dan gerust een nieuw topic op de plek hierboven.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True