Update historie - meer/minder laten zien

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Als er bij update-historie op "Meer historie" wordt geklikt vouwt dit uit, maar blijft de tekst staan op "Meer historie". Dit zou mijn inziens "Minder historie" moeten zijn.

Meer historie:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Dz0pQ48.png

Minder historie:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rGWGqFf.png

Voorbeeld afbeeldingen afkomstig van downloads: Nextcloud 12.0.12/ 13.0.7 / 14.0.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ah, ik was wel eerst aan het zoeken geweest of het wel gemeld was, maar heb alleen in stoute bugs gezocht. Ging er vanuit dat dat de plek was voor het melden van zulke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat de ene niet meer in SB staat komt door
crisp schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 07:55:
Nee, dat is geen bug want in dat stuk code zit gewoon geen support om het label ook aan te passen.
crisp schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:20:
Ik gooi deze wel even naar Mooie Features om te zien of de productowners dit belangrijk genoeg vinden om eens aan te pakken...
;) , wat de ander in GR doet is mij een raadsel :S

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 14-10-2018 11:53 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:51

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb er maar support voor verschillende labels ingebouwd; dat was uiteindelijk niet zo lastig :P

Komt mee met de volgende release :)

Intentionally left blank