Ik gebruik de Port Checker trial-versie van portforward.com om te zien of mijn poort geopend is.
Wanneer het programma dat ik heb geportforward niet aan staat:
Your port is OPEN on this computer!
Wanneer ik dit programma vervolgens opstart en aan het draaien ben:
Your port is NOT OPEN or not reachable.
Het programma dat ik heb geportforward heeft zelf ook een testmogelijkheid, die zegt: Port is not open (you are still able to download)
Ik heb zelf mijn statisch IP-adres gekozen (die overeenkomt met IPv4 in cmd>ipconfig) en de stappen die ik zou moeten uitvoeren in mijn routerconfiguratie (Network Setting>NAT>Port forwarding in mijn ZyXEL VMG8324-B10A router) heb ik uitgevoerd. Ook heb ik in het betreffende programma dat ik wil gebruiken een uitzondering voor de firewall en staan UPnP en NAT-PMP aangevinkt.
Wie kan mij helpen?
Wanneer het programma dat ik heb geportforward niet aan staat:
Your port is OPEN on this computer!
Wanneer ik dit programma vervolgens opstart en aan het draaien ben:
Your port is NOT OPEN or not reachable.
Het programma dat ik heb geportforward heeft zelf ook een testmogelijkheid, die zegt: Port is not open (you are still able to download)
Ik heb zelf mijn statisch IP-adres gekozen (die overeenkomt met IPv4 in cmd>ipconfig) en de stappen die ik zou moeten uitvoeren in mijn routerconfiguratie (Network Setting>NAT>Port forwarding in mijn ZyXEL VMG8324-B10A router) heb ik uitgevoerd. Ook heb ik in het betreffende programma dat ik wil gebruiken een uitzondering voor de firewall en staan UPnP en NAT-PMP aangevinkt.
Wie kan mij helpen?