Advies om Crypt12 whatsapp bestand te lezen via Windows

Pagina: 1
Acties:
  • 2.873 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1126815

Topicstarter
Ik heb mijn oude bestanden van mijn vorige Samsung smartphone gesaved op een externe harddisk (Copy/past) aangesloten op Windows 7 PC
Nu wil ik met een programma mijn oude Whatsapp bestanden (zijn Crypt12) ophalen waarbij ik dan mijn oude whatsapp berichten (naar afzenders/ontvangers) via Windows 7 (dus niet via smartphone) weer kan inzien.

a. Welke gebruiksvriendelijke programma is hiervoor (geen trial licentie waarbij je max. 20 berichtjes kan lezen)
b. Ik heb niet de Andriod Whatsapp key van mijn oude smartphone niet meer voor handen.
c. en ik wil vermijden om deze oude bestanden te uploaden naar mijn hudige Smartphone (waar whatsapp op staat)
SVP graag jullie advies.
Mijn dank
John56

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-07 00:19
Bel de FBI meteen even als het je is gelukt. Willen ze ook graag kunnen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-05 10:51

Alexo

groots met een zachte o

^. Tevens heb je toch echt de key nodig voor decryptie. Link.

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1126815 welkom op Tweakers.
Anoniem: 1126815 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:53:
b. Ik heb niet de Andriod Whatsapp key van mijn oude smartphone niet meer voor handen.
Aangezien je deze code niet meer hebt, zijn de bestanden niet op 'normale' manier te encrypten, maar zal het omzeild moeten worden. Gezien het feit we dat soort zaken niet bespreken op Tweakers, gaat hier een slotje op.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 15-10-2018 10:35 ]

Dit topic is gesloten.