Toon posts:

Goede videokaart met TV -in ??

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een videokaart met een tv-in. Zodat ik video beelden kan opnemen en kan bewerken. Ik zit op dit moment een beetje te twijfelen tussen ATI all in wonder en de Matrox G400 Marvel. Ik weet niet precies wat wel en wat niet kan met deze kaartjes. BV op welke resolutie ik kan capturen. Andere suggesties van videokaarten zijn ook welkom

SPKY

Verwijderd

een asus 6x00 deluxe is ook erg relax voor het capturen.
kan tot 720*576 met 30fps capturen

voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.mediaport.org/~mchyde/capture02.jpg

dit is dus gewoon 'n videorecorder die ik via SCART heb aangesloten aan m'n videokaart.. niet slecht he? :)

erm. niet dat ik jerry springer kijk ofzo... (echt niet! :P :P)

(lekker ding trouwens >:))

• Peet
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-06-2025

Peet

Semper voloptuosos rapidus

Ook als een gedacht aan de Elsa Erazor III Pro vivo? Goede software, goedkoper als de G400 Marvel en gebaseerd op TNT2 Pro.

Voor een review zie:
http://www6.tomshardware.com/video/99q4/991118/index.html

greets,

Peet

Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 15:47

alwinus

Tweaked

Ik heb ook een ASUS 6800 Deluxe. Kan er heel goed mee capturen. Werkt goed. kan ik echt aanraden. Via s-video of scart whatever gewoon aansluiten op tv en video en klaar is kchong999

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de maximale resolutie waarmee ik met zo`n asus kaartje kan capturen ?? Ik heb niet extreem hoge eisen, maar ik hoef geen postzegel formaat. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Kchong999

Verwijderd

kchong999: (wat is dat 999, je leeftijd? :)) zie mijn vorige post. hij kan tot 720x576 met 30fps caputen, en zie mijn plaatje voor de kwaliteit (is erg goed).

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik zag dat plaatje wel, maar heb ik daar niet een erg snelle computer voor nodig ?? Ik heb gehoord dat je er een scsi harddisk voor nodig hebt.

Ik heb momenteel een Udma 66 schijfje met 7200 rpm.

oh, wat mijn naam betreft, ik kon bij het reggen bij tweakers geen handige naam verzinnen. Deze loginnaam kan ik overal voor gebruiken, er is niemand die op zo`n stomme login name gebruikt ;)

Verwijderd

neehoor.. helemaal geen SCSI of snelle PC benodigd. ikzelf heb een udma 33 harddisk, en het opnemen op de hoogste kwaliteit gaat erg goed, dus da's geen reden dat het bij jou slecht zou moeten gaan. ik heb btw een athlon 500, maar ik weet zeker dat een langzamer systeem ook goed is.

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:40
ze zeggen dat vanaf een p2 266 of 300 dat je dan al 30 frames per seconde moet kunnen opnemen. duss...

ga uit van 350 en je zit save denk ik.

3kwp pvoutput

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een P3 450 dus no problemo
Pagina: 1