Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
beetje redelijk Pc'tje voor dochter van 12 om er ook wat mee te kunnen gamen.
Wat is je budget?
500 voor de onderdelen
100 monitor
OS Windows 10 wat het kost 80 ?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Office, eenvoudige programma's voor school en spelletjes
V.n.l. Fortnite natuurlijk en wat andere spelletjes van dat genre
Wat heb je zelf al gevonden?
zelf PC onderdelen bij elkaar gezocht met oog op redelijke prijs prestatie verhouding.
Welke vragen heb je hier nog over?
Gaat ze hier een beetje mee kunnen Fortnite spelen? Ik snap dat dit spel nu populair is en er volgende maand wat anders heel populair kan worden, maar kan ze hier een beetje mee uit de voeten?
Hoe is de verhouding tot i5 3550, 8Gb RAM SSD en R9 270 (zit in mijn PC en draait alweer tijdje naar tevredenheid) Ik ben gamer uit tijd van Command and Conquer I, Quake I, II, III, IV, Battlefield (origineel), Unreal Touranament en Counterstrike :-)
Momenteel te druk om me te verdiepen in de moderne spelletjes. Voor haar wil ik dat ze een beetje soepeltjes kan gamen maar de settings hoeven niet op extreem of zo.
Voorkeur gaat niet specifiek uit naar AMD of Intel . Windows geniet wel mijn voorkeur i.v.m. de compatibiliteit van office documenten (zonder gedoe) en andere software te gebruiken voor school.
Hopelijk werkt mijn lijstje :-) (helemaal onderaan)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Mmmm nee niet echt Of ik zou er een DVD station in moeten zetten (sata) die heb ik nog wel liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Nah de omschrijving leek me wel genoeg :-)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Reeds genoemd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen..
Geluidsniveau is wel een beetje van toepassing. Moet geen razende kast worden. Bij full load mag er natuurlijk wel wat te horen zijn maar tijdens normaal office toepassingen moet het wel een beetje stil zijn.
energie verbruik niet echt aan de orde met een eenvoudige build
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Simpel NEEN.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
bang for buck. Budget is budget. alle voorstellen zijjn welkom. We gaan het zelf bouwen. en nogmaals Alle feedback is welkom.
1x gewijzigd om leesbaarder te maken (poging)
Ik zoek een?
beetje redelijk Pc'tje voor dochter van 12 om er ook wat mee te kunnen gamen.
Wat is je budget?
500 voor de onderdelen
100 monitor
OS Windows 10 wat het kost 80 ?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Office, eenvoudige programma's voor school en spelletjes
V.n.l. Fortnite natuurlijk en wat andere spelletjes van dat genre
Wat heb je zelf al gevonden?
zelf PC onderdelen bij elkaar gezocht met oog op redelijke prijs prestatie verhouding.
Welke vragen heb je hier nog over?
Gaat ze hier een beetje mee kunnen Fortnite spelen? Ik snap dat dit spel nu populair is en er volgende maand wat anders heel populair kan worden, maar kan ze hier een beetje mee uit de voeten?
Hoe is de verhouding tot i5 3550, 8Gb RAM SSD en R9 270 (zit in mijn PC en draait alweer tijdje naar tevredenheid) Ik ben gamer uit tijd van Command and Conquer I, Quake I, II, III, IV, Battlefield (origineel), Unreal Touranament en Counterstrike :-)
Momenteel te druk om me te verdiepen in de moderne spelletjes. Voor haar wil ik dat ze een beetje soepeltjes kan gamen maar de settings hoeven niet op extreem of zo.
Voorkeur gaat niet specifiek uit naar AMD of Intel . Windows geniet wel mijn voorkeur i.v.m. de compatibiliteit van office documenten (zonder gedoe) en andere software te gebruiken voor school.
Hopelijk werkt mijn lijstje :-) (helemaal onderaan)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Mmmm nee niet echt Of ik zou er een DVD station in moeten zetten (sata) die heb ik nog wel liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Nah de omschrijving leek me wel genoeg :-)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Reeds genoemd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen..
Geluidsniveau is wel een beetje van toepassing. Moet geen razende kast worden. Bij full load mag er natuurlijk wel wat te horen zijn maar tijdens normaal office toepassingen moet het wel een beetje stil zijn.
energie verbruik niet echt aan de orde met een eenvoudige build
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Simpel NEEN.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
bang for buck. Budget is budget. alle voorstellen zijjn welkom. We gaan het zelf bouwen. en nogmaals Alle feedback is welkom.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 3 2200G Boxed | € 104,90 | € 104,90 |
1 | ASRock B450M-HDV | € 66,95 | € 66,95 |
1 | MSI Radeon RX 560 AERO ITX 4G OC | € 139,90 | € 139,90 |
1 | Sharkoon VS4-V USB 3.0 | € 29,04 | € 29,04 |
1 | Samsung 24F350FHU Zwart | € 109,- | € 109,- |
1 | Microsoft Windows 10 Home NL 32bit OEM | € 73,78 | € 73,78 |
1 | Crucial Ballistix Elite BLE4G4D32AEEA | € 57,67 | € 57,67 |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 51,90 | € 51,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 633,14 |
1x gewijzigd om leesbaarder te maken (poging)