Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[GSuite] Bijlagen exporteren naar STACK

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Daantju
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 20-06 22:55
Hi!

Vraag:

Ik heb een GSuite account. Ik scan documenten met de App ABBI FineScanner op mijn iPhone. Ze worden dan automatisch naar een documenten@xxxx.nl gemaild, waar ze automatisch een label krijgen en worden doorgestuurd naar de accountant. Prima. Echter wil ik de documenten ook voor mijn eigen administratie opslaan in STACK.

Ik ben dus opzoek naar een tool die bepaalde attachments uit een GSuite folder vist, en ze upload naar STACK. Enig idee waar ik zoiets kan realiseren?

Dank!

Alle reacties

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bedoel je Google drive? Maak een scriptje op je pc die kopieert, als die snelheid voldoet.

Los daarvan: je hebt dit topic vreemd genoeg aangeduid als discussie. Ik ben zo vrij er alsnog een vraag-topic van te maken. Misschien kan je alsnog aangeven wat je eigen gedachten en probeersels zijn :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Daantju
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 20-06 22:55
Nee, ik doel op STACKstorage van TransIP. Daar moet het eigenlijk naar toe. Excuus voor de verkeerde vermelding! Scriptje kan, maar heb liever een tooltje oid in de cloud om niet afhankelijk te zijn van een device..

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nee ik bedoel van Google drive naar stack ;)

Misschien kan je een mailadres nemen dat doorstuurt naar twee anderen: een voor stack en een voor Google. Misschien kan je wat maken met ifttt: https://ifttt.com/connect/email/google_drive etc

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True