Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1126693

Topicstarter
Hoi,

Ik heb mijn huis verkocht en de kopende partij heeft 1 week voor het financieringsvoorbehoudt afloopt pas taxatie laten uitvoeren.Krijgen ze Voor donderdag nog akkoord op een hypotheek.Ben niet van plan om het financieringsvoorbehoudt te verlengen.

Wie heeft hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:08
als je dit verhaal op google copy-paste krijg je best wel wat resultaten met de uitleg. zoals deze. De vraag is dus, hoe graag wil je het verkopen voor het huidige bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik vraag me af hoe groot de kans is dat ze voor donderdag akkoord hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 20:13

Ray

dat ligt er vooral aan waar de aanvraag van koper loopt en aangezien je dat waarschijnlijk niet weet ik het puur speculeren

dan ligt het daarna eraan hoe exact de voorbehouden zijn geformuleerd. standaard nvm of anders of koper er iets mee kan (als ik aankoop begeleider was geweest had je namelijk geen poot om op te staan... ;) )

edit. heb je speciaal voor deze vraag hier een account gemaakt ?? kan maar heb je zelf geen adviseur of verkopende makelaar ?

met deze zeer beperkte informatie krijg je namelijk een hele discussie die je niets gaat brengen....

[ Voor 40% gewijzigd door Ray op 12-10-2018 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik weet inderdaad niet waar de kopende partij een aanvraag heeft ingediend.Ik hoopte op mensen die ervaringen konden delen.Ik heb inderdaad een makelaar.Maar die roept alleen maar duimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

Anoniem: 1126693 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:03:
Ik weet inderdaad niet waar de kopende partij een aanvraag heeft ingediend.Ik hoopte op mensen die ervaringen konden delen.Ik heb inderdaad een makelaar.Maar die roept alleen maar duimen.
en wat zegt zo'n ervaring dan 'ja bij mij waren ze nog prima op tijd ' of 'nee ze wilden verlengen '

ik neem aan dat je makelaar behalve duimen ook wel weet wat hij in het contact gezet heeft ? bij standaard nvm kan je, in tegenstelling wat de tekst doet vermoeden, niet zo maar ontbinden. Daarom laat ik dat altijd aanpassen.... als ik koper adviseer anders natuurlijk niet >:)

daarnaast is het interessanter of de bankgarantie (er van uitgaande dat die gevraagd is) gesteld wordt wat meestal een week daarna is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:18

Reptile209

- gers -

Het voorbehoud is - in het algemeen - alleen de periode waarin de koper zich nog kan terugtrekken, meestal na overleggen van een afwijzing van de bank. Na die datum gaat de koop gewoon door en heeft de koper nog tot aan het moment van passeren de tijd om de centen te regelen. Dat staat dus compleet los van het voorbehoud. En in het ergste geval verbeuren ze hun borg en kan je 10% in je zak steken.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

@Reptile209 en hoeveel gevallen ken jij dat die 10% ook echt toegewezen is ..... ?

verder klopt prima wat je zegt

edit. daarnaast, in een goed opgesteld contract vanuit verkoper neem je ook geen genoegen met enkel een afwijzing imho.....

[ Voor 34% gewijzigd door Ray op 12-10-2018 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Gewoon hopen dat de kopende partij de financiering niet rond krijgt en dan Lekker cashen :)

[ Voor 70% gewijzigd door 3x3 op 12-10-2018 22:15 ]

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Anoniem: 1126693 je huis is pas verkocht 3 werkdagen nadat de papieren bij de notaris zijn getekend en er geen "bedenkingen" door de koper worden uitgesproken en alles alsnog ontbonden wordt.

Voor wat betreft de taxatie; dat kan een formaliteit zijn. Stel dat ik op salaris puur 400K kan lenen en ik wil een huis van 240K kopen, is de taxatie alleen interessant voor het daadwerkelijke hypotheekbedrag wat op "de rekening komt te staan"; niet OF ik het wel maandelijks kan betalen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Reptile209

Ze hebben tot 18 Oktober voor financieringsvoorbehoudt,25 Oktober bankgarantie en 1 November tekenen bij de notaris.Ze moeten trouwens twee afwijzingen overhandigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray

Ray

@MAX3400 die drie dagen moet je toch eens uitleggen... op het moment dat je tekent bij de notaris zijn alle voorbehouden namelijk uitgewerkt en is er een weg terug meer

enige uitzondering is als de dag erop in het kadaster blijkt dat er voorafgaande aan de handtekening beslag is gelegd of het al aan een ander is verkocht eerder dan teken moment

@Anoniem: 1126693 twee is lekker old school. heb je toch een goede makelaar en koper een niet oplettende adviseur of hij is gewoon heel zeker van zijn zaak

[ Voor 20% gewijzigd door Ray op 12-10-2018 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ray

Ben je zelf makelaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray

Ray

zou je denken ? ;)

hint. klik op mijn naam ....

[ Voor 8% gewijzigd door Ray op 12-10-2018 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ray schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:23:
@MAX3400 die drie dagen moet je toch eens uitleggen... op het moment dat je tekent bij de notaris zijn alle voorbehouden namelijk uitgewerkt en is er een weg terug meer
Eerste hits op Google; https://www.eigenhuis.nl/...opovereenkomst/bedenktijd & https://www.notaris.nl/wo...edenktijd-bij-koop-woning

Dat is dus aan de koper of & hoe dit in het koopcontract komt te staan. Dit kan eenzijdig (dus de verkoper moet goed het contract lezen) maar dit kan ook wederzijdig; bijvoorbeeld als er is afgesproken dat verkoper bijvoorbeeld 2 bomen nog laat rooien na de verkoop van het huis.

Dacht toch wel dat dit parate kennis was voor een makelaar?

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 12-10-2018 22:30 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray

Ray

MAX3400 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:29:
[...]

Eerste hits op Google; https://www.eigenhuis.nl/...opovereenkomst/bedenktijd & https://www.notaris.nl/wo...edenktijd-bij-koop-woning

Dat is dus aan de koper of & hoe dit in het koopcontract komt te staan. Dit kan eenzijdig (dus de verkoper moet goed het contract lezen) maar dit kan ook wederzijdig; bijvoorbeeld als er is afgesproken dat verkoper bijvoorbeeld 2 bomen nog laat rooien na de verkoop van het huis.

dit is de wettelijke regeling na het tekenen van het koopcontract

bij de notaris teken je de akte van levering ;) en die is finaal behoudens de punten die ik noemde

letterlijk wordt de tekst genoemd 'alle voorbehouden uit de koopovereenkomst zijn hiermee dus uitgewerkt'

en dan flats handtekening eronder , koffie naar binnen en klussen :)

of toch niet want daarna ronde twee voor de hypotheek akte

edit en volgens mij is mijn parate kennis best op orde toch ...... nu mag iedereen zich overigens makelaar noemen dus leef je uit!

[ Voor 17% gewijzigd door Ray op 12-10-2018 22:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MAX3400 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:29:
[...]

Het is leuk dat je in elk topic dat op Tweakers geopend wordt een post wilt plaatsen met snelle Google kennis maar het helpt niet echt. Dit gaat om de drie dagen bedenktijd op het moment van tekenen van het koopcontract, niet de daadwerkelijke levering bij de notaris.

In het geval van TS hebben ze nog tot moment van leveren om een hypotheek af te sluiten en het geld bij de notaris te krijgen. Ze verliezen enkel het recht om de koop te ontbinden op basis van het voorbehoud, de daarvoor gestelde termijn is verstreken zonder dat ze twee afwijzingen hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Oei, bij sommige taxateurs duurt het zomaar een week voordat het taxatierapport bij de tussenpersoon of bank ligt.

Ik zou me nergens druk over maken: geen bericht is goed bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ray,

Hypotheekadviseur 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:33
MAX3400 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:19:
@Anoniem: 1126693 je huis is pas verkocht 3 werkdagen nadat de papieren bij de notaris zijn getekend en er geen "bedenkingen" door de koper worden uitgesproken en alles alsnog ontbonden wordt.
Dat is dus absoluut onjuist. Als je bij de notaris hebt getekend, is het huis gewoon overgedragen. Jij bent in de war met het voorlopige koopcontract (waarbij 'voorlopig' niet uitgelegd wordt als doorgaans in de volksmond gebruikt, het is hartstikke bindend voor beide partijen), waar wettelijk 3 (werk)dagen bedenktijd voor de koper op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

Erkend Hypothecair Planner .....

zit een aardige hbo studie aan vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ray schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:36:
[...]

Erkend Hypothecair Planner .....

zit een aardige hbo studie aan vast :P
Volgens mij valt dat meer onder cursus dan studie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

Tsurany schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:38:
[...]

Volgens mij valt dat meer onder cursus dan studie.
het is een HBO leergang die ik bij Fontys gevolgd heb destijds maar als jij het cursus wilt noemen dan is dat prima.

daarom zijn er ook maar een kleine 2000 van in Nederland last time I counted

edit het is inderdaad in een half jaar te doen met een SEH vooropleiding. slagingspercentage in 2007 was iets van 23% en de jaarlijkse PE is meer dan aanwezig zijn.....

oja dan hebben we ook nog een vrij strikte gedragscode die in die vorm uniek is in de markt. pis je buiten de pot > weg titel

[ Voor 28% gewijzigd door Ray op 12-10-2018 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ray

Hypotheekplanner! Is dat hoger dan een hypotheekadviseur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:12
3x3 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:14:
Gewoon hopen dat de kopende partij de financiering niet rond krijgt en dan Lekker cashen :)
Er zijn "hypotheekadviseurs" die tegen betaling gewoon een geldige afwijzing aanleveren tegen betaling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 1126693 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:44:
Ray

Het is een adviseur die een 10 daagse cursus heeft gevolgd ;)
Erwin schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:44:
[...]

Er zijn "hypotheekadviseurs" die tegen betaling gewoon een geldige afwijzing aanleveren tegen betaling...
Ten eerste kan een adviseur dat niet doen, de afwijzing moet van een erkende geldverstrekker komen. Daarnaast moet je altijd de reden van afwijzing overhandigen tezamen met diverse stukken die bij de aanvraag ingediend zijn. Met een a4'tje van de adviseur ben je er echt niet vanaf.

[ Voor 51% gewijzigd door Tsurany op 12-10-2018 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Erwin als ze niet echt wilde kopen zouden ze toch geen taxatie betalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray

Ray

Anoniem: 1126693 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:44:
Ray

vanzelfsprekend zegt een titel niet alles maar als je strikt kijkt naar opleidingseissen dan heb je

- om het vak te mogen doen > WFT diploma hypotheken (Wet Financieel Toezicht)
- leer je wat meer > Erkend Hypotheek adviseur
- heb je daarbij de upgrade cursus gedaan > Erkend Financieel Adviseur
- doe je (daarna) de meest specifieke opleiding gericht op hypotheken (leergang hypothecaire planning) > Erkend hypothecair Planner

let wel dat iemand met 'alleen' zijn WFT papieren net zo kundig kan zijn als iemand met een zijn visitekaartje vol met alle logo's en titels ....

en we leren allemaal elke keer weer bij.. lang leve de wetgeving in nederland...

@Tsurany effectief wellicht 10 dagen en vele studie uren.. Maar daarna ben je er niet.. je zal toch echt examen en assessment moeten doen. En laat dat nou best tegenvallen... en daarna jaarlijks meerdere masterclasses volgen

https://www.lindenhaeghe....g-hypothecair-planner-lhp

[ Voor 21% gewijzigd door Ray op 12-10-2018 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ray

Knap hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat een heerlijke slowchat :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:12
Anoniem: 1126693 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:46:
Erwin als ze niet echt wilde kopen zouden ze toch geen taxatie betalen
Vorig jaar toch echt mee te maken gehad. Woning verkocht aan een stel dat achteraf geen enkele kans op een hypotheek had. Taxatie werd telkens uitgesteld en toen we gingen pushen kwam er een taxatie (of ze die betaald hebben weet ik natuurlijk niet) en aan de hand daarvan netjes twee afwijzingen in de verlengde termijn van in gebreke stelling waardoor wij twee maanden verloren hebben in ons traject. Heeft TS natuurlijk niets aan maar ik hoop voor hem dat zijn koper alsnog alles voor elkaar krijgt en ook echt wil/kan kopen. Succes TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Erwin

Deze kopers zijn voor ze het koopovereenkomst tekende doorberekend.Hoop dat het goed gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:34

franssie

Save the albatross

Anoniem: 1126693 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:44:
Hoi,

Ik heb mijn huis verkocht en de kopende partij heeft 1 week voor het financieringsvoorbehoud afloopt pas taxatie laten uitvoeren.Krijgen ze Voor donderdag nog akkoord op een hypotheek.Ben niet van plan om het financieringsvoorbehoud te verlengen.

Wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb wel wat ervaring en het komt voor dat een taxatie langer duurt of een bank traag is. Als je de prijs goed vind kan je een week uitstel geven op alleen dit ene voorbehoud (dus niet keuring of wat dan ook er verder genoemd is in het koopcontract). Je zit dan iets langer in onzekerheid maar de vraag voor jezelf is als je het stopt wat dan, wli je de 10% (dat lukt soms) en dan weer in de verkoop? Waarschijnlijk haal je je dan meer onzekerheid op je hals dan je nu hebt.

Dus mijn vraag is waarom wil je het voorbehoud op de financiering niet verlengen? Alleen omdat de koper laks was of heb je een dieper liggende reden?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Franssie

Ik wil en hoef die 10% niet.Ik hoop alleen niet dat het Dalijk wordt afgewezen.Hoop dat het gewoon snel wordt verkocht.Want er zijn veel geïnteresseerden.En ik vind dat 4 weken ruim genoeg is om Alles te regelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 1126693 op 12-10-2018 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Anoniem: 1126693 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:00:
Franssie

Ik wil en hoef die 10% niet.Ik hoop alleen niet dat het Dalijk wordt afgewezen.Hoop dat het gewoon snel wordt verkocht.Want er zijn veel geïnteresseerden.En ik vind dat 4 weken ruim genoeg is om Alles te regelen.
ok duidelijk. Dan zou ik je makelaar vertellen hoe je er in zit. Dus dat je vasthoudt aan de termijn en dat het anders weer gewoon in de verkoop gaat. Een makelaar wil makelen dus die is snel geneigd om toe te geven aan dit soort veranderingen, maar als jij er voldoende vertrouwen in hebt dat je minimaal deze prijs kan krijgen kan je iedereen gewoon aan de afspraken houden.

Je zal dan bij een nieuwe koper wellicht wel weer aan een extra vier weken voorbehoud vastzitten dus sneller zal het niet gaan als de huidige koper afhaakt door het ontbreken van een taxatie rapport.

Dus dat is een beetje de gok, geef je een week extra en rond je het wellicht af of doe je een stap terug en ga je weer de markt op. Ik zou zelf maximaal een week uitstel verlenen maar die afweging is voor iedereen persoonlijk dus daar kan ik je niet over adviseren.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-05 23:12

DirtyBird

Praktiserend denker

Mirjam

Dit is niet goeievraag.nl

superdoei,

DirtyBird

[ Voor 13% gewijzigd door DirtyBird op 12-10-2018 23:24 ]

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Wij hebben met de verkoop van ons huis hetzelfde aan de hand gehad. Als er gevraagd wordt om uitstel, kun je vragen hoe lang ze nog nodig hebben. Als dit maar een week is, zou ik uitstel geven. Opnieuw met anderen om de tafel gaan zitten duurt langer en dan gaat ook nog eens opnieuw het voorbehoud financiering in. Bij ons hadden de kopers 6 weken de tijd om de financiering te regelen en konden er ook alleen onderuit met 2 afwijzingen. Deze waren er nog niet, maar de bank had het net niet op tijd af. Dus nog een week extra gegeven, maar de volgende dag kregen we al door dat het rond was.

Dus bedenk goed of je nu al meteen opnieuw wil beginnen en daar ook weer tijd aan kwijt wil zijn met het risico dat ook dat niet doorgaat, of dat je gewoon nog even geduld op brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
franssie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:12:
[...]

ok duidelijk. Dan zou ik je makelaar vertellen hoe je er in zit. Dus dat je vasthoudt aan de termijn en dat het anders weer gewoon in de verkoop gaat. Een makelaar wil makelen dus die is snel geneigd om toe te geven aan dit soort veranderingen, maar als jij er voldoende vertrouwen in hebt dat je minimaal deze prijs kan krijgen kan je iedereen gewoon aan de afspraken houden.

Je zal dan bij een nieuwe koper wellicht wel weer aan een extra vier weken voorbehoud vastzitten dus sneller zal het niet gaan als de huidige koper afhaakt door het ontbreken van een taxatie rapport.

Dus dat is een beetje de gok, geef je een week extra en rond je het wellicht af of doe je een stap terug en ga je weer de markt op. Ik zou zelf maximaal een week uitstel verlenen maar die afweging is voor iedereen persoonlijk dus daar kan ik je niet over adviseren.
Ja als het nodig is geef ik wel een week extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Chntl321 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:34:
Wij hebben met de verkoop van ons huis hetzelfde aan de hand gehad. Als er gevraagd wordt om uitstel, kun je vragen hoe lang ze nog nodig hebben. Als dit maar een week is, zou ik uitstel geven. Opnieuw met anderen om de tafel gaan zitten duurt langer en dan gaat ook nog eens opnieuw het voorbehoud financiering in. Bij ons hadden de kopers 6 weken de tijd om de financiering te regelen en konden er ook alleen onderuit met 2 afwijzingen. Deze waren er nog niet, maar de bank had het net niet op tijd af. Dus nog een week extra gegeven, maar de volgende dag kregen we al door dat het rond was.

Dus bedenk goed of je nu al meteen opnieuw wil beginnen en daar ook weer tijd aan kwijt wil zijn met het risico dat ook dat niet doorgaat, of dat je gewoon nog even geduld op brengt.
Ik moet inderdaad meer geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DirtyBird schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:23:
Mirjam

Dit is niet goeievraag.nl

superdoei,

DirtyBird
Doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:18

Reptile209

- gers -

offtopic:
@Anoniem: 1126693 probeer je antwoorden in één post te houden en niet 3x achter elkaar een bericht te plaatsen, dat leest irritant ;).

Geduld is inderdaad een schone zaak, maar je geeft de koper wel meer tijd om er onderuit te kunnen. Bedenk of je dat wil. Als de koper z'n hypotheek toch wel rond gaat krijgen, hoef je ook geen uitstel te geven! Dan moet gewoon op de dag van passeren bij de notaris alles geregeld zijn. Als er twijfels zijn over de hypotheek kan je misschien (!) beter de bestaande afspraak houden, dan heb je de sterkste positie en hou je druk op het proces. Je makelaar en/of de notaris kan je beter adviseren over jouw situatie dan dat wij hier kunnen. :)

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

offtopic:
Ik denk dat Mirjam net op dit forum zit en de UBB codes nog moet leren en daarvoor ook de edit knop moet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Is dit nu een briljante reactie of simpelweg naïef? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 23:36
Dit topic gaat dicht wegens te hoog WTF-gehalte:
• topicstarter die zich niet goed inzet voor een succesvol topic waaronder inzet, slowchat, etc.
• expert Ray die weinig to the point en offtopic deelneemt
• welbekende GoT troll die maar weer eens op de man speelt
• Dirtybird die een slappe poging doet zichzelf in diezelfde ranglijst omhoog te werken

[ Voor 7% gewijzigd door Rukapul op 13-10-2018 09:52 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.