Even in spoilers ivm herkenbaarheid.
Members only: info
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Gaat inderdaad om een nieuw contract.sambalbaj schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:34:
Heb je opnieuw een arbeidscontract getekend of wordt je oude contract weer gerespecteerd (met die 3 weken als een vorm van onbetaald verlof)?
[ Voor 14% gewijzigd door ORoces op 12-10-2018 22:51 ]
Als jij niets hebt uitonderhandeld, dan is dit volledig van de werkgever afhankelijk.ORoces schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:47:
[...]
Gaat inderdaad om een nieuw contract.
In de CAO staat overigens ook niks hierover.
Neem dus aan dat het van de werkgever afhangt?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Precies dezelfde.Napo schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:30:
Onder welke voorwaarden ben je weer terug in dienst gekomen. Zijn die exact gelijk aan hetgeen je voorheen al had?
Van baan wisselen is niet zo heel ongebruikelijk. En afhankelijk van de specifieke situatie kan het terugkomen juist op loyaliteit wijzen.D.deJong schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 07:55:
Als ik het vanuit het oogpunt van de werkgever zou bekijken dan zou ik mij een keertje extra bedenken, iemand die zo weinig binding heeft en zo makkelijk gaat lopen betaalt zijn studie zelf maar.
Ik zeg niet dat het zo gegaan is maar het is slechts een visie vanuit een andere hoek.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq