Toon posts:

probleem met mijn gf 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik aan het cs ben wil mijn gayforce geen lekkerbeeld geven!
IK heb het volgende probleem als ik aan het spelen ben gaat het niet lekker om de 4 sec staat het beeld heel ff stil (0,5 sec) maar dit had ik voorheen niet ik heb echt alles geprobeerd.
De nieuwste driver 14.1 bios geflashed van moederbord en geforce.
HEt gaat hier om een
abit kt7
hercules gf 2 mx met blue orb en heatsinks (maar nu niet overgeklokt)
256 mb 133 ram
Amd tb 1 ghz
Weet iemand wat dit kan zijn want dit speelt echt niet lekker

owja heb trouwens ook een 230 watt voeding

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
die voeding is dus ECHT wel laag voor zo'n beestje+geforce :o
je zou best een zwaardere kopen...

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Type even net_graph 3 in console en kijk of je op dat moment ook veel packetloss hebt want dan ligt het gewoon aan je provider.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar als ik dan op tab drukt blijkt mijn ping gewoon goed te blijven

Verwijderd

Topicstarter
dus jullie denken dat het aan de voeding ligt?
das dan toch vaag want voorheen had ik dit probleem niet

• tec

tec

TEC

Als je packetloss hebt veroorzaakt dat de vertraging, het scoreboard (tab dus) laat niet helemaal de juiste ping zien en ververst niet evensnel als net_graph dus probeer eerst net_graph "3" en kijk of je packetloss hebt.

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm vaag ik kijk nu naar me loss en die is meestal 0 en soms 1 maar nu heb ik juist geen stilstaande beelde meer zal dan wel weer aan chello liggen

Verwijderd

Ik kan bij CS geen hogere FPS meer krijgen dan 30 :(

Keb al wel update gedowned voor Hercules 3D Prophet Geforce 2 MX 32MB en Detonator 14.10 |:( nix helpt...

• tec

tec

TEC

Zet fps_max "99" in je config.cfg

Verwijderd

Ja offe.... fps_max op 99????

Verwijderd

Topicstarter
#@!$%#@! nu wordt ik echt gek ik heb echt alles gedaan maar die rotte gf doet het gewoon niet meer !
Ten eerste heb ik er nu een nieuwe voeding in zitten een 300 watt
toen deed hij het nog steeds niet nou ik die blorb er af gehaald en opnieuw as er op gesmeerd(flinter dun)
nog steeds niet nou heb ik de nieuwe drivers geinstalleerd zoals via 4in1 nieuwe direct x
en nog steeds niet!

IK weet het nu ook niet meer en snap er nix van het is van de een op andere dag gebeurd weet iemand misschien wat dit is of kan iemand mij helpen?
En owja het light niet aan me ping of loss

Verwijderd

Topicstarter
NIEMAND MEER ??
nou dan ga ik ook maar pitten en zie ik het morgen wel

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

Op vrijdag 20 juli 2001 11:56 schreef Evil_Homer het volgende:
die voeding is dus ECHT wel laag voor zo'n beestje+geforce :o
je zou best een zwaardere kopen...
ik begrijp niet waarom iedereen voorsteld om een zwaardere voeding ?
heb zelf 'maar' 250 watt, rest zie sign.
zijn probleem heeft toch niets te maken met de voeding ?
eerder driver probleem, provider of server.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand anders een oplossing wanthet is echt zwaar k@#$e

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Format c: /q ???
Defragmenteren ???

Wat ik zelf altijd doe als al het andere faalt is gewoon je hele bak uit elkaarhalen (letterlijk alles dus ook cpu, ram en voeding. Daarna rustig alles in elkaar zetten. Stom genoeg werkt dit meestal wel.

suc6

Verwijderd

Topicstarter
format c: en defragmenteren heb ik ook algedaan!

• tec

tec

TEC

Zet vertical sync op "Always Off"

eigenschappen voor beeldscherm->instellingen->geavanceerd->Geforce2MX->Additional Properties->OpenGL Settings.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Dan kun je gaan zoeken naar je schroevendraaier ;)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02
Moved naar [forum=8].

Verwijderd

Ja, ik weet ook niet waarom iedereen een zwaardeere voeding aanraad ik ken nu 5 mensen in mijn omgeving die een aopen HQ45
kast (met 250Watt voeding) hebben en ik ook. Maar we hebben allemaal geen problemen!! 4 van de 6 hebben een geforce 2 en een athlon 800/.../1000mhz
duzz het zou eerdere en driver probleemzijn of onjuiste instellingen, misschien wel verkeerde mobo bios/ video bios...?

Verwijderd

Topicstarter
nou met die vsync wil het ook niet lukken ik ben echt ten einde raad :'(

Verwijderd

misschien iets geks maar ik had een keer zo'n hardwaremonitor geinstalleerd en die deed om de 2 seconden een meting. En ik vond het zo raar dat mijn game om de 2 seconden ff haperde......tot ik erachter kwam dat dat door dat progje kwam.

Verwijderd

Anders probeer je effe 10.01 drivers :)

Verwijderd

Topicstarter
nou moet je ophouden ik heb ff de raad op gevolgd van rob van de broek en ja hoor het werkt!!!
Al die moeite voor nix gedaan heb vandaag ook nog heel mijn pc uit elkaar gehaald maar dan ook echt helemaal maar toen deed hij het nog steeds nix(toch weer mooi gestoft :) )
En dan door ff zijn proggie die ik aan had staan voor mijn lcd uit te zetten werkt het gewoon!!!
echt bedankt voor al jullie mooite jongens.
Maar dan heb ik nog iets vaags met mij kaart, heb er ff een plaatje van gemaakt wie wil die ff posten?
Pagina: 1