JA UND SO WIRKT ES HIER NICHT EH?
Allereerst hoef je niet te SCHREEUWEN in een topictitel. Dan is 't fijn als je een topictitel kiest de de lading een beetje dekt. Vervolgens staat
Waar hoort mijn topic? hier niet voor niets
bovenaan 't forum te prijken. Ik zie namelijk niet wat dit met
Programming van doen heeft

Tot slot: je komt ont-zet-tend lui over, maar dan ook ontzettend. Zoals je in onze
Quickstart leest lezen we graag in je topicstart terug wat je zélf al hebt gezocht / gevonden / geprobeerd etc. alvorens je het topic opende. Daar is nu helemaal
niets van terug te zien in je topicstart. En dus kunnen wij onze tijd gaan lopen verdoen met reacties tikken die jij vervolgens gaat afdoen als "heb ik al geprobeerd". Dat is niet alleen zonde van onze tijd maar
ook de jouwe. Help ons jou te helpen. Ik zou zeggen; neem die quickstart eens door en probeer 't dan eens opnieuw.
Overigens: heb je al eens simpelweg de foutmelding in Google gegooid? Is dat niet véél handiger dan een account registreren en een topic tikken hier? Volgens mij had je in 1 minuut het antwoord gehad...
Oh, en WIR SPRECHEN HIER NIEDERLANDSCH! Niet dat ik / we iets tegen Duits / duitsers hebben; integendeel. Maar kom op zeg

[Voor 4% gewijzigd door RobIII op 12-10-2018 19:17]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.
Over mij