Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

WIR HELPT?

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views

Vraag

• tiptress
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 12-10-2018
Mijn vraag
...

Beste,

Ik heb een website van localhost naar host gemigreerd.

Alles is volledig gekopieerd.

Ik krijg nu de volgende foutmelding: Sugar CRM 6.5.18 Files May Only Be Used With A Sugar CRM 6.5.18 Database.

Wie helpt me dit op te lossen?

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heeft de host wel een database / licentie zoals gezegd wordt?

En hoe heb je het "gekopieerd"; een website is vaak meer dan alleen je HTML/PHP bestanden overzetten.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

JA UND SO WIRKT ES HIER NICHT EH? :X

Allereerst hoef je niet te SCHREEUWEN in een topictitel. Dan is 't fijn als je een topictitel kiest de de lading een beetje dekt. Vervolgens staat Waar hoort mijn topic? hier niet voor niets bovenaan 't forum te prijken. Ik zie namelijk niet wat dit met Programming van doen heeft :? Tot slot: je komt ont-zet-tend lui over, maar dan ook ontzettend. Zoals je in onze Quickstart leest lezen we graag in je topicstart terug wat je zélf al hebt gezocht / gevonden / geprobeerd etc. alvorens je het topic opende. Daar is nu helemaal niets van terug te zien in je topicstart. En dus kunnen wij onze tijd gaan lopen verdoen met reacties tikken die jij vervolgens gaat afdoen als "heb ik al geprobeerd". Dat is niet alleen zonde van onze tijd maar ook de jouwe. Help ons jou te helpen. Ik zou zeggen; neem die quickstart eens door en probeer 't dan eens opnieuw.

Overigens: heb je al eens simpelweg de foutmelding in Google gegooid? Is dat niet véél handiger dan een account registreren en een topic tikken hier? Volgens mij had je in 1 minuut het antwoord gehad...

Oh, en WIR SPRECHEN HIER NIEDERLANDSCH! Niet dat ik / we iets tegen Duits / duitsers hebben; integendeel. Maar kom op zeg :X

[Voor 4% gewijzigd door RobIII op 12-10-2018 19:17]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True