Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een Android smartphone die in elk opzicht de LG V30 evenaart of overklast.

Wat is je budget?
€500 tot €600

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
foto's te maken, muziek te luisteren, lang Pokémon Go en Hogwarts Mystery te kunnen spelen (naast het gebruikelijke internetten, whatsappen en Social media checken)

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
pricewatch: Huawei P20 Pro (dual sim) Groen, Paars

pricewatch: Vivo Nex 8GB intern, 128GB opslag Zwart

Zowel de P20 pro en de Vivo NEX s staan me beide aan en staan in de V&A voor 550 tot 600 euro. Ze richten zich op andere vlakken. Waarbij Huawei de focus heeft op fotografie, heeft Vivo de focus op de vingerafdrukscanner onder het scherm. Qua soc/ram/opslag/accu komt het overeen.

Nu heb je natuurlijk ook de Pocophone F1. Ook een recente soc, gekoppeld met afdoende ram en opslag en accu. Maar het bespaart op het scherm en hoeveelheid 4g banden. Dat laatste is voor mij minder van belang, het type scherm.. ik ben nu door Oneplus toestellen gehad te hebben en de V30 gebruikt te hebben gewend aan/verpest door oled. Ik heb een oled tv en smartphone en bij beide ga ik niet meer een stap terug doen qua kijkbeleving. Daarbij bezuinigt de Pocophone op de camera. Maar daar is het verschil in prijs ook naar.

Op zich valt er prima uit de voeten te komen met de V30. Zeker oled icm quad dac en verbeterde audio opname, groothoek camera zijn de punten die bevallen. Maar nu ik op het werk ook bereikbaar moet zijn op een werknummer is dualsim toch wel nuttig om te hebben. Camera wise is het P20 pro > NEX heb ik begrepen. Maar de NEX heeft dan weer het futuristische wat mij wel trekt..

Alle reacties

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 19:38
vivo nex verdient de voorkeur
SD845>K970
8GB ram>6GB ram
camera van vivo<camera van huawei
uitklapcamera>notch
6,59 inch scherm vreet meer dan een 6,1 inch

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True