Hi allen,
Ik ben opzoek naar een printer die het gewoon doet en niet altijd aan hoeft te staan.
The usecase.
Het ding staat in mijn computerkamer te verstoffen,maar eens in de zoveel tijd moet er weer eens een documentje geprint worden.
Ik heb Jaaaaren een Xerox phaser 6110 gehad, top apparaat.
Echter had ik die gekocht voor mijn destijds eigen bedrijf waar ik dus ook nog veel mee printte.
Maar omdat ik dat bedrijf niet meer heb, heb ik de printer weggedaan nadat die kuren begon te krijgen sinds ik hem van de spanning af haalde.
Hij verbruikte in idle en stand by namelijk best wel wat.
Daarvoor heb ik van die mini HP deskjets gehad, qua vormgeving en formfactor wat ik zoek maar ik heb er 2 versleten en ook met merk cartridges gaven ze vaak slechte prints.
Op het moment gebruik ik een epson SX435, maar dat is helemaal een dwarrel van een apparaat.
Altijd al problemen gegeven vanaf het begin niet werken zonder eigen software te installeren.
geen zwart printen als er een van de kleuren cartridges leeg zijn en andersom.
zojuist begint het ding te piepen dat de cartridge niet word herkend...
Dus ik zoek een printer die:
-Niet aan hoeft te staan
-altijd werkt, en liever een slechte print geeft dan foutmeldingen.
-lang niet gebruikt kan worden.
-makkelijk om gaat met patronen van externe leveranciers (met kwaliteitsrisico voor eigen rekening)
Ik heb een losse scanner, dus het hoeft niet per se een all in one te zijn.
Ook wi-fi bleutooth etc. is geen vereiste.
Zolang er maar een nieuwere interface aan zit dan LPT of RS232
Ik ben opzoek naar een printer die het gewoon doet en niet altijd aan hoeft te staan.
The usecase.
Het ding staat in mijn computerkamer te verstoffen,maar eens in de zoveel tijd moet er weer eens een documentje geprint worden.
Ik heb Jaaaaren een Xerox phaser 6110 gehad, top apparaat.
Echter had ik die gekocht voor mijn destijds eigen bedrijf waar ik dus ook nog veel mee printte.
Maar omdat ik dat bedrijf niet meer heb, heb ik de printer weggedaan nadat die kuren begon te krijgen sinds ik hem van de spanning af haalde.
Hij verbruikte in idle en stand by namelijk best wel wat.
Daarvoor heb ik van die mini HP deskjets gehad, qua vormgeving en formfactor wat ik zoek maar ik heb er 2 versleten en ook met merk cartridges gaven ze vaak slechte prints.
Op het moment gebruik ik een epson SX435, maar dat is helemaal een dwarrel van een apparaat.
Altijd al problemen gegeven vanaf het begin niet werken zonder eigen software te installeren.
geen zwart printen als er een van de kleuren cartridges leeg zijn en andersom.
zojuist begint het ding te piepen dat de cartridge niet word herkend...
Dus ik zoek een printer die:
-Niet aan hoeft te staan
-altijd werkt, en liever een slechte print geeft dan foutmeldingen.
-lang niet gebruikt kan worden.
-makkelijk om gaat met patronen van externe leveranciers (met kwaliteitsrisico voor eigen rekening)
Ik heb een losse scanner, dus het hoeft niet per se een all in one te zijn.
Ook wi-fi bleutooth etc. is geen vereiste.
Zolang er maar een nieuwere interface aan zit dan LPT of RS232