Vraag

• matriskie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-11-2022
Mijn vraag
Kan je de Scythe Mugen 5 PCGH edition op een manier plaatsten dat je de RGB RAM nog kan zien

Ik wil mijn stock koeler vervangen op mijn ryzen systeem.
Ik heb een B450 mortar moederbord en G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR geheugen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zag bij afbeeldingen van de stnd scythe mugen 5 dat dit zou moeten lukken, maar ik vraag me af of dit ook het geval is bij de Scythe Mugen 5 PCGH edition

Aangezien ik RGB ram heb zou ik deze graag nog zien achter dat ik er een CPU koeler opzet.
Ik zou echt graag met Scythe gaan , vroeger altijde de scythe mugen 4 gehad.

Bedankt!

Alle reacties

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 01-06 19:11
Volgens de specs is de PCGH 23mm dieper. Het lijkt me dat dat RAM in het plaatje niet icm een PCGH past.

• matriskie
Ik heb nog wat verder gezocht en dit zou eigenlijk moeten lukken.
de koelblok is assymetrisch, en dus kan je hem in 2 richtingen monteren.
Hij komt dan wel iets dichter tegen de achterste CASE fan te zitten .

http://www.scythe-eu.com/fileadmin/images/CPU-Cooler/Mugen-5-PCGH/Mugen-5-PCGH-Design1..jpg

• matriskie
Ik heb de koeler besteld en ondertussen staat hij gemonteerd. Je kan hem dus in beide richtingen monteren.

met een splitter PWM kabel draaien front intake fan, 2 CPU fans en outake fan op zelfde RPM, driven by CPU RPM.
Ram is perfect zichtbaar, en er gaat een mooie airflow langs.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee