Een geaccepteerd antwoord zoals in dit topic komt als eerste reactie te staan. Het is meer regel dan uitzondering dat zo'n post niet aansluit op de TS en er dus, zoals in aangegeven voorbeeld, ergens "midden in" een discussie binnengevallen wordt waarbij een hoop informatie voorafgaand aan dat antwoord allemaal 'irrelevant' lijkt te worden gemaakt op deze manier. Vaak is 't zelfs maar een deel van een groter geheel waarbij naar een oplossing is gewerkt. Sowieso vind ik het raar om een post zo uit z'n verband te trekken en bovenaan te zetten.
En ander dingetje dat me irriteert is dat het antwoord 2 keer op de pagina staat; compleet overbodig IMHO.
Anderzijds snap ik ook wel dat 't handig kan zijn meteen naar 't antwoord te skippen. Kunnen we dan niet, als compromis, gewoon onder de TS een groen balkje zetten met "geaccepteerd antwoord van <poster>" (en dan een wat betere / handigere tekst) die gewoon meteen springt naar het geaccepteerd antwoord? Daarmee staat 't én niet twee keer in een topic (vaak op dezelfde pagina zelfs) én hou je toch dat je de fluff kunt skippen en meteen naar 't antwoord kunt gaan waarmee de post ook in z'n context blijft staan en niet zo uit z'n verband gerukt "omdat geaccepteerd" zo onder de TS.
En ander dingetje dat me irriteert is dat het antwoord 2 keer op de pagina staat; compleet overbodig IMHO.
Anderzijds snap ik ook wel dat 't handig kan zijn meteen naar 't antwoord te skippen. Kunnen we dan niet, als compromis, gewoon onder de TS een groen balkje zetten met "geaccepteerd antwoord van <poster>" (en dan een wat betere / handigere tekst) die gewoon meteen springt naar het geaccepteerd antwoord? Daarmee staat 't én niet twee keer in een topic (vaak op dezelfde pagina zelfs) én hou je toch dat je de fluff kunt skippen en meteen naar 't antwoord kunt gaan waarmee de post ook in z'n context blijft staan en niet zo uit z'n verband gerukt "omdat geaccepteerd" zo onder de TS.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.
Over mij